جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » فاز تازه اعتصاب غذای شاگردان آقای طاهری در زندان قرچک ورامین

فاز تازه اعتصاب غذای شاگردان آقای طاهری در زندان قرچک ورامین

زندان قرچک ورامین شاهد فاز تازه ای از ایستادگی جبهه حق علیه ستم و اثبات بطلان کفر و ظلم است. 

۲۳ نفر از شاگردان آقای طاهری – محبوس در سیاهچال ورامین در  بخش موسوم به “بند قرنطینه زندان” برای بلندکردن فریاد اعتراض خود نسبت به  عدم رسیدگی مسئولین به خواسته‌های به حق شان فاز جدیدی از اعتصاب غذا  را برپا داشته اند.

شیطنتهای شیطانکهای نفوذی در قرارگاه ثارالله برای بدنام کردن دکتر علیرضا مرندی

اخیراً در ادامه زنجیره ای از دست و پای زدنهای ذلیلانه و مذبوحانه عوامل نفوذی به قرارگاه ثارالله و مسلط برآن، نامه ای منسوب به دکترعلیرضا مرندی وزیر اسبق بهداشت (ورئیس کنونی فرهنگستان علوم پزشکی ایران) خطاب به آقای سیدحسن  قاضی زاده هاشمی  وزیر کنونی بهداشت برعلیه روش طب مکمل آقای محمدعلی طاهری – که مورد استفاده اکثریت جامعه پزشکان است- انتشار یافته که فقط نیرنگبازی دم و دنبالچه های سعید امامی را در استفاده ابزاری از علم و عالم به اثبات میرساند. متن سند به شرح زیر به نظر خوانندگان رسانده میشود:

 

برادر ارجمند جناب آقای سید حسن هاشمی

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی

سلام علیکم

با احترام، همانگونه که مستحضرید بی تردید یکی از آسیب های نظام سلامت کشور مداخلات غیر علمی و غیر مجاز در امور پزشکی است و مرجع اصلی شناسایی و پیگیری این تخلفات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است. جریان موسوم به عرفان کیهانی(عرفان حلقه) در سال های اخیر دوره هایی را با نام «فرادرمانی» برگزار کرده و به نظر می رسد متأسفانه تعدادی از اعضای جامعه پزشکی را نیز با خود همراه نموده است. از حضرت عالی درخواست می شود در صورت صلاحدید اولاً برای برخورد قانونی با این جریان آسیب زا از طریق قوه قضائیه اقدام لازم بفرمایید. ثانیا جهت آگاهی جامعه پزشکی و اساتید محترم دانشگاه های علوم پزشکی و دانشجویان از انحرافات و آسیب های این جریان دستور فرمایی تدابیر لازم اتخاذ و اقدامات مقتضی معمول گردد.

دکتر سید علیرضا مرندی