پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » مراسم بدرقه شاگردان دکتر طاهری برای کوچ به زندان اوین توسط مبارزان نستوه دکتر محمد ملکی و محمد نوریزاد

مراسم بدرقه شاگردان دکتر طاهری برای کوچ به زندان اوین توسط مبارزان نستوه دکتر محمد ملکی و محمد نوریزاد

هدیه آقای دکترمحمد نوریزاد ارجمند به شبکه جهانی خبررسانی “دُرّ تی وی”
آقای دکترمحمد نوریزاد – مبارز پر همت و حق طلب – کلیپ بسیار ارزنده ای را با نهایت زیبایی و شفافیت تهیه کرده، و به عنوان قدردانی از افشاگریهای “شبکه خبررسانی جهانی دُرّ تی وی” در قضیه حسابهای کلان بانکی مورد استفاده غیر قانونی ریاست قوه قضائیه در اختیار “دُرّ تی وی” از جهت پخش و انتشار قرار داده اند.
این کلیپ زیبا که یک سند پر دوام تاریخی و حاوی پیامهای انسانی نسل مقاوم امروز برای نسلهای بعدی در فرداهای تاریخ سرزمین مادری ما ایران است گزارشی صوتی – تصویری از صحنه گرد همایی جمعی از شاگردان آقای دکتر محمدعلی طاهری میباشد که در صبحگاه روز سه شنبه آخر آذرماه ۱۳۹۵ برای رفتن به زندان اوین تجمع کرده اند.
در این کلیپِ تقریباَ هفت دقیقه ای مشاهده میکنیم که چگونه شاگردان پاک اندیش و خالص – مخلص آقای دکترمحمدعلی طاهری در راه کوچ به زندان اوین، با تشکیل صفی منظم و طولانی، با نهایت جوانمردی و خضوع و معرفت ابتدا یکایک از زیر قرآن مجید عبور میکنند، تا ضمن تجدید عهد انسانی با یزدان دادار به تقویت تعهد ایمانی خود بپردازند.
در این کلیپ مشاهده میکنیم که چگونه پیشکسوت میدان آزادگی و آزادیخواهی یعنی جناب آقای دکترمحمدملکی در آخرین روز سرد فصل پائیز نستوه و استوار ایستاده و قرآن را در میان دو دست خود گرفته تا همه از تیمن و تبرک کلام حق تعالی مستفیض گردند.
در این کلیپ با ارادهء آهنین مردان و زنانی آشنا میشویم که برای دفاع از ارزشهای اصیل انسانی درنهایت آرامش و ادب گام برمیدارند و همراه جناب آقای دکترمحمدملکی و آقای دکتر محمدنوریزاد به قرائت سوره “والعصر” میپردازند.

همکاران شبکه جهانی خبررسانی “دُرّ تی وی” از جناب آقای دکتر محمدنوریزادبرای تهیه این سند بسیار پرمعنای تاریخی و هدیه آن به شبکه خبررسانی جهانی “دُرّ تی وی” نهایت تشکر و قدردانی را ابراز میدارند.