سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » محمد نوریزاد: ما با هر شبکه ای که بتوانیم مصاحبه میکنیم و مفاسد شما را فریاد خواهیم زد

محمد نوریزاد: ما با هر شبکه ای که بتوانیم مصاحبه میکنیم و مفاسد شما را فریاد خواهیم زد

محمد نوریزاد در تحلیل هفتگی خود از شبکه جهانی «دُرّ تی وی» با پرداختن به اظهارات دادستان تهران و تصمیم شورای عالی امنیت ملی مبنی بر جرم دانستن مصاحبه افراد با تلویزیون افشاء کننده فساد مالی ریاست قوه قضائیه( دُرّ تی وی ) گفت، این اظهارات و تصمیمات از جنس ممنوع التصویر کردن آقای خاتمی است که البته انتظار میرفت ایشان به این حکم اعتراض میکرد.

محمد نوریزاد گفت، اگر مردم ایران نتوانند حرف خود را با شبکه های مختلف بزنند، پس که هستند و چه هویتی دارند؟ و سوال این جاست که این حضور کجا باید نشان داده شود؟

محمد نوریزاد در ادامه گفت، اگر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بنده مصاحبه کند من تعهد خواهم داد که با هیچ شبکه خارجی مصاحبه نخواهم کرد، ولی وقتی شاهدیم هیچ مجرایی برای سخن گفتن نداریم ناچاریم که از تریبونهای مختلف برای سخن گفتن استفاده کنیم و این عین درستی و حق است.

محمد نوریزاد گفت، مگر ما مردم مانده در قفسیم که به ما ذره ذره نان بدهید که نمیریم؟ بعد هویت ما را انکار کنید، مرتب مورد تحقیر قرامان دهید، اموالمان را غارت کنید، دزذیهای کلان انجام دهید، آبروی ما را در جهان ببرید و یا در بیت رهبری فلان قاری قران اعمال غیر اخلاقی را مرتکب شود، ولی سیستم قضایی تنها و تنها ما را ببیند، ما که طالب حقیم! آنگاه بگویید که اجازه مصاحبه ندارید و روزنامه ها هم حق انتشار مطالب و تصاویر شما را ندارند!

محمد نوریزاد گفت، به عنوان مثال مادر ستار بهشتی و مادر مصطفی کریم بیگی که برادران زحمت کشیدند و با شلیک تیر مستقیم به مغز مصطفی او را از پای درآوردند، صدای خود را به کجا منتقل کنند؟ خانم گیتی پور فاضل وکیل خانواده ستار بهشتی گفت، من قاتل ستار را در دادگاه دیدم که در حضور قاضی اعتراف کرد که ستار در زیر ضربات مشت و لگد من جان داد، و این یک سند مسلم است، ولی هیچ کس پاسخگو نمی باشد واین اوج نامردی است که به مادر ستار دستور دهید با هیچ رسانه ای صحبت نکند.
محمد نوریزاد گفت، ما به هیچ وجه این قاعده را قبول نداریم به این دلیل که سوی دیگر این ماجرا وصل میشود به جیبهای گشاد عبا و عمامه هایی که اموال این مردم را غارت کرده اند و تا توانسته اند زده اند و کشته اند، این که شما دستور دهید کسی با هیچ شبکه ای مصاحبه نکند به درد خودتان میخورد، نه بنده و نه هیچ انسان منصف و درستی این را نمی پذیرد.
محمد نوریزاد گفت، ما با هر شبکه ای که بتوانیم مصاحبه میکنیم و مفاسد شما را افشاء میکنیم، اگر عرضه دارید به صدا سیما بگویید با ما مصاحبه کند و ما هم با شبکه های دیگر مصاحبه نخواهیم کرد و خواهیم گفت که ما در سرزمینی زندگی میکنیم که هیچ مسئولی پاسخگوی عواقب کار خود نیست.
محمد نوریزاد گفت، همان گونه که مصطفی پورمحمدی را به صدا و سیما میبرید ما را هم دعوت کنید تا بگوییم این خدایی که شما به اجرای حکمش افتخار میکنید یک خدای مصادر شده و اسیر دست بیت رهبری و شما آخوندهاست.
محمد نوریزاد در پایان گفت، ما به این بخشنامه شما مبنی بر مصاحبه نکردن با رسانه ها به هیچ وجه عمل نمیکنیم و شما هم هر کاری که از دستتان بر میاید انجام دهید.