پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » به حمید رسایی هم برای سخنرانی مجوز ندادند

به حمید رسایی هم برای سخنرانی مجوز ندادند

اختصاصی تسنیم  :  سخنرانی “جعفر توفیقی” که قرار بود فردا ۱۶ آذر به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه صنعتی اراک برگزار شود، لغو شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، از هفته گذشته اخباری درباره سخنرانی برخی چهره‌های سیاسی که حتی سابقه همراهی و حضور در فتنه را داشتند در فضای خبری استان مرکزی منتشر شد.

به دنبال انتشار این خبرها بود که ائمه جمعه سراسر استان واکنش تندی نسبت به حضور و سخنرانی چهره‌های سیاسی حامی، فعال یا ساکت در جریان فتنه نشان دادند و بر پرهیز از دوری جامعه دانشگاهی از جولان ورشکستگان سیاسی تاکید کردند.

فرزین وفایی‌نژاد‌ مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اراک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از لغو سخنرانی “توفیقی” گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت علوم که به سبب حضور و همراهی در فتنه 88 موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس نشد خبر داد و اظهار داشت: براساس اعلام مسئولان، حضور و سخنرانی “توفیقی” که قرار بود به عنوان سخنران روز 16 آذر در این دانشگاه حضور یابد به سبب کسالت لغو شد.

وی افزود: قرار بود توفیقی به عنوان سخنران در روز دانشجو و در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی اراک سخنرانی کند که این برنامه لغو شده است.

به گزارش تسنیم، به رغم مکاتبه قبلی بسیح دانشجویی شنبه این هفته سخنرانی حمید رسایی مدیرمسئول هفته نامه سراسری 9 دی در دانشگاه آزاد و صنعتی موفق به کسب مجوز نشد.

هرچند مسئولان استان مرکزی در سکوت کامل رسانه‌ای و در پس پرده درحال برنامه ریزی برای یک مراسم سیاسی اصلاح طلبانه هستند و به زودی استان مرکزی که از امن ترین استان‌های کشور است، میزبان حضور اصلاح‌طلبان نقاط دیگر خواهد شد.

انتهای پیام/