پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » محمود صادقی: مانند دزدان و آدم‌ربایان برای بازداشت من کمین کرده بودند/پولها را «صادق سارق» می دزدد آنگاه ماموران امنیتی برای دکتر صادقی کمین میگذارند!

محمود صادقی: مانند دزدان و آدم‌ربایان برای بازداشت من کمین کرده بودند/پولها را «صادق سارق» می دزدد آنگاه ماموران امنیتی برای دکتر صادقی کمین میگذارند!

لاریجانیها به طور خانوادگی دروغگو و پوشاننده حقایق هستند، طبیعتا علی باید از صادق دفاع کند چون بیم آن دارد که اگر نکند صادق سارق هم پته فساد او را روی آب بریزد.

پولها را «صادق سارق» می دزدد آنگاه ماموران امنیتی برای دکترمحمود صادقی کمین میگذارند!

 

محمود صادقی از صدور حکم بازداشت خود توسط یک بازپرسِ به گفته او«نابخرد» و کمین کردن ماموران با روشی شبیه «دزدان و آدم‌ربایان» درکنار منزل او برای بازداشتش انتقاد کرد.

محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 14 آذر) قوه مقننه در تذکری گفت: جلب بنده در روز یکشنبه هفته گذشته برخلاف نص صریح اصل 86 قانون اساسی و برخلاف آیین‌نامه داخلی مجلس بود.

وی تصریح کرد: بنده در نطق 24 آبان سال جاری خود به رئیس قوه قضائیه تهمت نزدم و تنها سؤالی از وزیر اقتصاد پرسیده‌ام که لازم است متن اظهارات بنده به صورت دقیق بررسی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده در آن نطق از وزیر اقتصاد درباره اینکه گفته بود حسابهای قوه قضائیه بر اساس موازین شرعی و قانونی افتتاح شده است، توضیح خواستم.

صادقی تصریح کرد:‌ طبق اصل 53 قانون اساسی دستگاهها باید درآمدهای حاصله را به خزانه‌داری کل کشور وازیر کنند و بنده از وزیر اقتصاد درباره اینکه حسابهای قوه قضائیه با کدام موازین شرعی و قانونی افتتاح شده است، توضیح خواستم که آیا اینها تهمت است یا درخواست؟

وی با بیان اینکه یک نماینده حق دارد از همه موارد توضیح بخواهد، گفت: آقای لاریجانی شما امروز درباره روز مجلس و شهامتهای شهید مدرس صحبت کردید اما چرا از حریم و شأن مجلس حمایت نمی‌کنید؟

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه روز یکشنبه گذشته همچون دزدان و آدم‌ربایان در جلوی بنده کمین کرده بودند که مرا شبانه به دادستانی ببرند، گفت: چرا از شأن مجلس دفاع نمی‌کنید؟ چرا ساکت هستید؟

صادقی گفت تا کجا میخواهند به حقوق  ما تعدی کنندو ما ساکت بنشینیم؟

محمود صادقی در پایان گفت ما اجازه نمیدهیم به شأن و اقتدار مجلس اهانت بشود و به خاطر دفاع از شأن مجلس که میراث مشروطیت و خون پدر شهیدم است تا اخرین قطره خونم دفاع میکنم.