جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » وب‌سایت منتسب به سردار نقدی سه کانال «آمدنیوز»، «رفیق آیت‌الله» و «پشت پرده‌ها» را از قوی‌ترین کانال‌های تلگرامی معرفی کرد

وب‌سایت منتسب به سردار نقدی سه کانال «آمدنیوز»، «رفیق آیت‌الله» و «پشت پرده‌ها» را از قوی‌ترین کانال‌های تلگرامی معرفی کرد

معاندان نظام جمهوری اسلامی منسوب به حلقه نیاوران با تشکیل کانال‌های متعدد جنگ نرم را برای به آشوب کشیدن فضای کشور در آستانه انتخابات و جبران شکست فتنه ۸۸ آغاز کرده‌اند!!

روزشمار انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ به صدا در آمده و معاندان نظام!! با خط گرفتن از دشمنان برون مرزی سعی در ایجاد اختلال و نفوذ در ذهن ملت جمهوری اسلامی کرده‌اند!!

معاندان نظام جمهوری اسلامی منسوب به حلقه نیاوران!! با تشکیل کانال‌های متعدد جنگ نرم را برای به آشوب کشیدن فضای کشور در آستانه انتخابات و جبران شکست فتنه ۸۸ آغاز کرده‌اند!!

مدت‌هاست که دشمنان رهبری و جمهوری اسلامی با نفوذ در رسانه‌ها سعی در ایجاد اختلال و متشنج کردن فضای کشور در برهه‌های حساس گرفته‌اند و گاها با سوءاستفاده، به اسم رسانه‌های اصولگرا ذهن مخاطبان بی تدبیر را هدف قرارداده‌اند اما این‌بار حلقه نفوذ موج هجوم ملت به شبکه‌های مجازی را هدف گرفته است!!

شبکه پیام‌رسان تلگرام که به دلیل آپشن‌های مختلف از برنامه‌های مشابه دیگر پیشی گرفت امروزه بدون شک به تنها پیام‌رسان مورد علاقه کاربران ایرانی بدل شده است؛ پیام‌رسانی که با حواشی بسیاری از سوی منتقدان تا مرز فیلتر شدن پیش رفت و با موافقان و مخالفان بسیاری رو به رو شد.

اما امروزه نگرانی عمده این شبکه پرطرفدار نه تنها کانال‌های مستهجن بلکه کانال‌های سیاسی به منظور انحراف افکار ملت!! و به چالش کشیدن نظام ۳۸ ساله جمهوری اسلامی است.

کانال‌هایی که بدون کوچک‌ترین مانعی‌ گوی سبقت را پیش گرفته و متاسفانه ذهن بسیاری از مردم را تحت تأثیر قرار داده است.

«آمد نیوز»، «رفیق آیت الله» و «پشت پرده‌ها» از قوی‌ترین کانال‌های موجود هستند که با سندسازی توسط جریان انحرافی حلقه نیاوران!! با دریافت رمز عملیات از شبکه‌های معاند خارج کشور!! بی‌وقفه به سمپاشی ذهن ملت مشغول است!!
حمله به سران نظام و رجال سیاسی، حمله به رسانه‌ها، حمله به شخصیت‌های فرهنگی تأثیرگذار، حمله به سران‌قوا و ارگان‌های مختلف دولتی از جمله کمیته امداد و انگ جنسی به کارمندان خدوم آن، حمایت و انتشار سخنرانی‌های شخصیت‌های اصلاح‌طلب و معاند نظام؛ تنها بخشی از نقشه راه این حلقه انحرافی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی‌شهر است!!

منبع:  راه دانا