جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » علت واقعی تشکیل دادگاه نمایشی – فرمایشی محمد علی طاهری برای استفاده دستگاه پروپاگاندای ورشکسته نظام قضایی – امنیتی بود.

علت واقعی تشکیل دادگاه نمایشی – فرمایشی محمد علی طاهری برای استفاده دستگاه پروپاگاندای ورشکسته نظام قضایی – امنیتی بود.

گردانندگان تکفیری سایت داعشی موسوم به فرقه نیوز به باند فاسد نفوذی در قرارگاه”ثارالله” و مرکز تکفیری موسوم به “اداره فرق و ادیان” و مرکز تکفیری موسوم به “سازمان تبلیغات اسلامی” متصلند و از یک منبع مرکزی “خمینی ستیز” و خمینی زدا به منظور پرونده سازی و اتهام زنی علیه شهروندان دستور میگیرند

جلسه “دادگاه نمایشی – فرمایشی” آقای محمدعلی طاهری – درآستانه پایان دومین ماه اعتصاب غذای ایشان- به ریاست دژخیم خمینی ستیز “قاضی احمدزاده” با حضور خانم زینب طاهری و آقای محمودعلیزاده طباطبایی  – دووکیل مدافع ایشان – برگزار شد. دلیل ظاهری ارائه شده برای تشکیل این “جلسه دادگاه نمایشی – فرمایشی”، کشاندن آقای دکترمحمدعلی طاهری برای هزارمین بار به پای میز محاکمه به بهانه بررسی قرار منع تعقیب ایشان صادره توسط دادسرای رسیدگی کننده بود، اما دلیل واقعی و پشت پرده قضیه گرفتن چند عکس از آقای دکترمحمدعلی طاهری – بدون اطلاع ایشان- در معیت وکلای ایشان بود!!! تا برای نمایش مورد استفاده دستگاه پروپاگاندای ورشکسته نظام قضایی – امنیتی متخلخلی که امثال “صادق لاریجانی ها” و “حسین طائب” ها !!! آن را اداره میکنند قرارگیرد!!

دادگاه ها بجای رسیدگی به جرائم مسّلم سعیدطوسی ها و صادق لاریجانی ها، به دست دژخیم های ناجوانمرد علم و عرفان ستیز و خمینی زدا  به بیدادگاه هایی تبدیل شده اند که در آنها اصحاب علم – عرفان به محاکمه کشیده میشوند!

آری امروز در ایران، سنگها را بسته و سگها را گشاده اند. به قول سعدی عجب نامردمانند این قوم!!

اختصاصی سایت تکفیری- داعشی فرقه نیوز که توسط عده ای جاسوس منحوس که پرچم روس را بر فراز مساجد و منابر آویزان کرده اند اداره میشود در خبر امروز یکشنبه هفتم آذرماه حاری مینویسد:

حضور محمدعلی طاهری در دادگاه پایانی بر عوام فریبی های حلقه ای ها

با وجود شایعات مختلف مبنی وخامت حال او و به کما رفتن، روز ششم آذرماه 95 وی در صحت و سلامت کامل همراه با وکیل خود زینب طاهری در دادگاه حاضر و با قاضی پرونده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فرقه نیوز؛ با وجود شایعات مختلف مبنی وخامت حال او و به کما رفتن، روز ششم آذرماه 95 وی در صحت و سلامت کامل همراه با وکیل خود زینب طاهری در دادگاه حاضر و با قاضی پرونده دیدار و گفتگو کرد.به گفته علیزاده طباطبایی یکی دیگر از وکلای طاهری، به وکلای محمدعلی طاهری مصرانه اعلام شده بود که آنان نیز حتما در جلسه دادگاه حاضر شوند.این جلسه در در شعبه 26 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی احمدزاده برگزار شده و موضوع آن بررسی قرار منع تعقیب دادسرا اعلام شده است.برخی از طرفداران فرقه حلقه هر از چندگاهی به بهانه با خبر شدن از حال طاهری و وخامت حال او احساسات طرفداران او را تحریک کرده، در نقاط مختلفی دست به تجمعات غیر قانونی می زنند. این نوع حرکت ها از روی ضعف و فرار به جلو به شمار می رود. از این گونه رفتارها کاملا می توان تشخیص داد که دستانی پشت پرده است که این حرکت ها و تجمعات را مدیریت کرده در راستای اهداف خود از آن بهره برداری می کند. یکی از اهداف این حرکت ها، زیر فشار قرار دادن نظام برای رسیدن به مطالبات خود هستند.به نظر می رسد کسانی که این جریانات و تجمع ها را مدیریت می کنند، جان و موقعیت طاهری برایشان هیچ اهمیتی ندارد، بلکه می خواهند به بهانه حقوق بشر، طاهری را پیراهن عثمان کنند و اهداف خود را دنبال کنند. چرا که تجمعات غیر قانونی بار پرونده طاهری را سنگین تر می کند و به سمت امنیتی شدن پرونده پیش می برد.