سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » دروغهای ناجوانمردانهء جاسوسهای منحوسی که بیرق روس را بر سردر مسجد و منبر آویزان کرده و برای خمینی زدایی هرگونه دست و پای مذبوحانه ای میزنند!

دروغهای ناجوانمردانهء جاسوسهای منحوسی که بیرق روس را بر سردر مسجد و منبر آویزان کرده و برای خمینی زدایی هرگونه دست و پای مذبوحانه ای میزنند!

اراجیف مندرجه در سایت تکفیری موسوم به “فرقه نیوز” به قلم حسین طائب مفلوک – البته بدون امضاء و بصورت گمنام- ارزش پاسخ دادن ندارد. بخارمعده یک بنگی است که بجای فکر در فضای زیرجمجمه اش در دوار است، و چنین ترشحات فرقه گرایانه و تفرقه انگیز تکفیری به ظهور میرساند.

برای ثبت در تاریخ درج میشود:

 

به گزارش فرقه نیوز_ جلسه سخنرانی یوسف مردانی شیخ صوفیه سیاسی، روز گذشته مورخ 2 آذر95 در خانقاه اصفهانی‌های شهر کرج برگزار شد، حضور فعال اعضای عرفان حلقه برای دومین هفته پیاپی از نکات قابل توجه این جلسه بود.

جلسه روز گذشته با سخنرانی کوتاه یوسف مردانی آغاز شد و در ادامه طبق روال جلسات سه شنبه، فقرای فرقه با نوشتن سوالات خود، خواستار پاسخ و راهنمایی شیخ المشایخ صوفیه سیاسی شدند.در ابتدا سوال یکی از اعضای عرفان حلقه خوانده شد، در این نامه شخص مذکور با توجه به عدم دسترسی به طاهری خواستار راهنمایی و حمایت یوسف مردانی شد.

شیخ شهر کرج در پاسخ به شخص مذکور بیان کرد؛ برای پیدا کردن راه خدا، تحقیق لازم است و انسان باید با ناله و زاری مأمور و صاحب امر حقیقی را پیدا کند و به آیه « یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللَّهَ وَ أَطِیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُمْ» استدلال کرد و گفت:

باید طبق این آیه “صاحب امر “را پیدا کنید زیرا به غیر از او کسی نمی‌تواند راه را نشان دهد و بقیه همه بازار و دکان است! نه آیت الله نه پاپ و نه خاخام و نه موبد نمی توانند راه را نشان دهند.

وی در ادامه با استدلال به ولایت ساختگی صوفیان عارف نما، خود را فرستاده خدا دانست که اذن الهی دارد!  رد کردن محمد علی طاهری برای دومین هفته پیاپی در حضور اعضای فعال عرفان حلقه در حالی تحقق یافت که

مصطفی آزمایش مأذون سیاسی این فرقه به حمایت تمام قد از عرفان حلقه می‌پردازد  

تا چندگانگی این فرقه سیاسی در موضوع واحد بیشتر نمایان شود.فرقه سیاسی صوفیه با توجه به رویکرد سیاسی خود، نسبت به موضوعات واحد مواضع مختلفی می‌گیرد و هر یک از بزرگان این فرقه به صورت سلیقه‌ای عمل می‌کند.