شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » در خواست یک نماینده دیگر مجلس برای روشن شدن حساب‌های شخصی رییس قوه قضاییه، و طلبکاری رئیس دزد و شارلاتان قوه قضائیه

در خواست یک نماینده دیگر مجلس برای روشن شدن حساب‌های شخصی رییس قوه قضاییه، و طلبکاری رئیس دزد و شارلاتان قوه قضائیه

انتشار اخبار مربوط به حساب‌های رییس قوه قضاییه به این ترتیب واقع شد که وب‌سایت «آمدنیوز» در کانال تلگرامی اش  افشاگریهای دقیقِ شبکه جهانی تلویزیونی سایبری “دُرّ تی وی”،  درخصوص  «وجود ۶۳ حساب شخصی به نام آیت‌الله صادق آملی لاریجانی را منعکس نمود.

“ننه من غریبم بازی” های صادق لاریجانی برای استتار اختلاسهای نجومی و مولتی میلیاردی از کیسه مردم زیر خط فلاکت

احمد مازنی – از نمایندگان جبهه اصلاح طلبان از حوزه انتخابی تهران- (دو روز پس از آن که محمود صادقی، نماینده  دیگر اصلاح طلب تهران، از وزیر اقتصاد درباره حساب‌های شخصی رییس قوه قضاییه، توضیح خواسته بود)؛  از مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری خواهان توضیح روشنگرانه پیرامون مبانی  قانونی حساب‌های سپرده شخصی در قوه قضاییه شد.

سایت قانون مینویسد: احمد مازنی با طرح مکتوب قضیه نزد   هیات رییسه مجلس، از وزیر دادگستری خواسته  تا ««مشخص شود قوه قضائیه برچه مبنای قانونی حساب‌های سپرده بازکرده است؟ تعداد این حساب‌ها، میزان وجوه  واریزی و موارد مصرف آن را بیان کنند». محمود صادقی نماینده تهران در مجلس نیز بتوبه خود  از صادق لاریجانی رییس قوه قضاییه خواسته بود «گزارشی از عملکرد حساب‌هایش را طی پنج سال گذشته اعلام کند».

صادق لاریجانی ابتدا خودرا به نشنیدن زد و سپس از مقامات مختلف قضائی خواست تا با ترتیب دادن مصاحبه با رسانه هاوسعی در سرپوش نهادن براین فضاحت عظیم کنند. اما بالاخره روزچهارشنبه مهرسکوت راازلب برداشت  و به گله گذاری خاله زنگی از روسای قوای مقننه و مجریه پرداخت که چرا سر و ته این فصاد کلان را هم نمی اورند و از او دفاع نمیکنند؟! وی با کمال وقاحت مدعی شد: «گفتند رییس قوه قضاییه هزار میلیارد از اموال بیت‌المال را به حساب شخصی خود ریخته است، چیزی که کذب محض است و اثبات دروغ بودن آن راحت است و اسنادش موجود است». اما محمود صادقی در واکنش به این ادعاهای وقیحانه رئیس قوه قضائیه و فرار روبه جلوی او ضمن مصاحبه ای با خبرگزاری برنا  گفت: «رییس قوه قضاییه خود تحصیل‌کرده حوزه هستند و می‌دانند سؤال نمی‌تواند واجد خبر باشد در حالی‌ که تهمت از یک جمله خبری می‌آید، این در حالی است که ما سؤالی کردیم و مقصود آن شفاف‌سازی و پیشگیری از جوسازی رسانه‌های بیگانه بود».

«آمد نیوز» در گزارش تکمیلی خود بر “افشاگری متزلزل کننده و زلزال انداز” شبکهء جهانی تلویزیونی سایبری دُرّتی وی خبر دیگری منتشر نموده و متذکر شد که حجت الاسلام دکتر حسن روحانی، این قضیه پرفضاحت را باآب و لعاب به بیت رهبری منتقل کرده، و رهبرنظام هم دچار خشم و عصبانیت شده است.  پیش از این درقضیه افشای فسادهای دیگر در سطوح بالای مدیران نظام رهبر نظام با تشریح موضع خود گفته این قبیل موضوع ها نباید کش بیاید!صادق آملی لاریجانی روز چهارشنبه به  گزارش تکمیلی ” آمدنیوز ” (بدون ذکر نام در تی وی و آمد نیوز) تلمیحی کرد و تلویحاً گفت:  «سایت‌‌های ضدانقلاب و شبکه‌‌های اجتماعی» به خاطر مسموم کردن فضا افزود که آنها «این دروغ‌ها را به قدری بزرگ جلوه می‌کنند که کسی شک نکند. برخی دروغ‌ها را نمی‌توان اثبات کرد اما اثبات این دروغ خیلی راحت است.»«به دنبال همین بحث‌ها گفتند مقام معظم رهبری هم از رییس قوه به‌شدت ناراحت است و حتی دیگر رییس قوه را نمی‌پذیرند در حالی‌ که من دو بار به محضر رهبر انقلاب رفتم». صادق لاریجانی برای تثبیت سنگر دفاعی خود در این خاکریز، حالا به ضدحمله نیز دست زده و با کمال بیشرمی میگوید:  «اگر امروز برخی از بدنه فاسد اصلاحات خواب قبل را می‌بینند سخت در اشتباه هستند».

طلبکاری صادق لاریجانی از حسن روحانی: آیا موظف نبودید از این قوه دفاع کنید؟

۰۳.آذر.۱۳۹۵
خبرگزاری تسنیم :صادق لاریجانی روز چهارشنبه در خالی که دست و پای مذبوحانه میزد تا فسادهای شخصی به نفع جیب خودش را زیر عنوان تهاجم به قوه قضائیه وانمود کند زیر عنوان «هجمه‌ها علیه قوه قضائیه تحت نظارت خودش» با طرح یک ادعای پوشالی گفت: «حساب هایی را مطرح می کنند و می‌گویند هزاران میلیارد از اموال دولت را به حساب خود می ریزد که این صد در صد کذب محض است.» حساب قوه قضاییه «مربوط به سال ۷۴» است، «در زمان روسای قوه سابق و اسبق، با اجازه رهبری اموال مربوط به قوه‌ قضاییه به حسابی به نام قوه‌ قضاییه واریز می‌شود و این که می‌گویند حساب شخصی است ۹۹.۵ درصد هم نه، بلکه صد درصد کذب است.»

به نوشته تسنیم، صادق لاریجانی فاسد و مفسد به نامه حسن روحانی به وزرایِ دادگستری و کشور برای رسیدگی به فضاحت ممانعت از میتینگ  و سخنرانی علی مطهری، در مشهد، گفت: «آیا در برابر تهمت‌هایی که این روزها علیه قوه قضاییه مطرح می‌شود موظف نبودید دفاع کنید و فقط باید لغو شدن سخنرانی یک نماینده مجلس رسیدگی شود؟» آیا حوزه مسئولیتهای رئیس قوه مجریه «در قانون اساسی فقط منوط به یک طیف خاص است» ؟! «شما لغو یک سخنرانی را مایه شرمساری می‌دانید اما نماینده‌ای از فراکسیون امید در مجلس که منتسب به شماست با کمال وقاحت از پشت تریبون مجلس که قطعا پخش زنده هم بوده است، رئیس قوه قضاییه را متهم کرده که هزار میلیارد به حساب شخصی خود ریخته است؛ آیا شما در اینجا وظیفه دفاع نداشتید و فقط نسبت به یک طیف خاص وظیفه دارید؟ این مایه شرمساری نیست؟»«اگرچه رئیس مجلس منصفانه‌تر صحبت کرد و گفت هنوز صحبت‌های دادستان مشهد را نشنیده است، اما با این حال اظهار تأسف کرد. در حالی که در همین مجلس به رئیس قوه‌ قضاییه تهمت زدند و شما اظهار تأسف نکردید؛… آیا شما مسئولیت نداشتید؟»