چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » افشاگری علنی علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان در ارتباط با لغو سخنرانی علی مطهری

افشاگری علنی علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان در ارتباط با لغو سخنرانی علی مطهری

امام جمعه، دادستان، دادگستری، … همه و همه در استان خراسان، همراه با وزارت کشور و مجلس شورا و وزارت دادگستری و نیروی انتظامی … اسباب بازیهای “قرارگاه جنگ نرم سپاه پاسداران” و “ثارالله” اند!

13901

افشاگری علنی علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان : دستور کتبی “اطلاعات سپاه پاسداران” ما را مجبور به الغاء همه اجازه های برگزاری سخنرانی نایب رئیس مجلس – علی مطهری- نمود!

روز گذشته یکی از سرداران سپاه به خبرنگار «در تی وی» گفت، قرار گاه ثارالله سپاه با ارسال نامه ای مسقیم به دفتر دادستان و امام جمعه مشهد دستورلغو سخنرانی علی مطهری را داده بود.
این سردار سپاه گفت، علم الهدی عروسکی بیش در دستان قرارگاه ثارالله نیست، جزئیات فعالیتها و حتی سخنرانیها را قرارگاه ثارالله برای دفتر امام جمعه تعیین میکند و در حقیقت مشهد زیر چکمه های قرارگاه ثارالله اداره میشود.
این سردار سپاه گفت، عده زیادی از ارسال دستورالعمل لغو سخنرانی علی مطهری توسط قرار گاه ثارالله به دادستان و امامجمعه مشهد مطلع هستند، ولی جرأت صحبت و اشاره به قرار گاه مخوف ثارالله را این روزها کمتر کسی دارد.

آقای مطهری پیش‌تر در نامه‌ای به حسن روحانی نوشته بود دادستانی مشهد علت لغو جلسه سخنرانی‌اش را «یک نامه» اعلام کرده است.آقای مطهری پیش‌تر مهاجمان و آمران حمله به وی در فرودگاه شیراز در سال ۹۳ را نیروی بسیج و سپاه پاسداران معرفی کرده بود ولی مقام های رسمی حاضر به تایید آن نشدند.

روز قبل حسن روحانی رئیس‌جمهوری لغو سخنرانی علی مطهری را شرم آور و علی لاریجانی آن را مایه تاسف خوانده بودند!