شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » دستهبندی نشده » ضرب و شتم شاگردان محمد علی طاهری در برابر خانه ملت در ۵۶مین روز اعتصاب ایشان

ضرب و شتم شاگردان محمد علی طاهری در برابر خانه ملت در ۵۶مین روز اعتصاب ایشان

ضرب و شتم مردم در مقابل خانه مردم!!!

امروز دوشنبه یکم آذر ۹۵ شاگردان محمدعلی طاهری در یک حرکت قانونی و مدنی با در دست داشتن نامه به درب ملاقات های مردمی نمایندگان مجلس مراجعه کردند و خواستار تشکیل کمیته حقیقت یابی و بررسی پرونده آقای طاهری توسط نمایندگان مجلس بودند.

مراجعان به خانه مردم در برابر چشمان نمایندگان مردم، مورد ضرب و شتم شدید نیروهای لباس شخصی وابسته به قرارگاه ثارالله سپاه و گارد ویژه قرار گرفتند.

بر طبق گزارشات مردمی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار دخالت بوده ولی با مقاومت نیروهای امنیتی از خروج وی ممانعت بعمل امده است .

شاگردان محمدعلی طاهری جهت تحویل نامه هایی با مطالبه پی گیری وضعیت پرونده محمدعلی طاهری به مجلس شورای اسلامی مراجعه کردند اما در مقابل با یورش نیروهای لباس شخصی ثارالله سپاه و گارد ویژه مواجه شدند و پاسخ نامه های خود را با چماق و باتوم لباس شخصی های وابسته به سپاه با حمایت گاردویژه دریافت کردند.

گزارش های رسیده حاکی از دستگیری توام با ضرب و شتم بیش از ۵۰ تن در مقابل مجلس و خیابانهای اطراف است.

تعدادی از حاضران به شدت آسیب دیده اند در میان آسیب دیدگان علاوه بر مردان، زنان و بانوان کهنسال نیز مشاهده شده اند.

آخرین گزارشها حاکی از شکستن دست دوتن از بازداشت شدگان توسط نیروهای امنیتی است و تعدادی نیز به مراکز اورژانس انتقال یافتند.

لازم به ذکر است بیش از هشت ماه از پایان دوران محکومیت  محمد علی طاهری میگذرد و هم اکنون بیش از چهار ماه است که برگه منع تعقیب این زندانی سیاسی_عقیدتی که پنجاه و ششمین روز  اعتصاب غذای خود را پشت سر میگذارد، صادر شده است.

از 25 مهر ماه تماس های تلفنی و ملاقات هفتگی محمد علی طاهری با خانواده اش قطع شده و کسی اطلاع دقیقی از ووضعیت ایشان ندارد و پیش از این آقای طاهری اعلام کرده بود که تا آزادی کامل دست از اعتصاب غذایش نخواهد کشید.