پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » خالی بندیهای بلاهت آمیز رئیس عقیدتی -سیاسیِ ناجا: جنگ فرهنگی دشمنان با عمل به رهنمود‌های قرآنی خنثی می‌شود

خالی بندیهای بلاهت آمیز رئیس عقیدتی -سیاسیِ ناجا: جنگ فرهنگی دشمنان با عمل به رهنمود‌های قرآنی خنثی می‌شود

رئیس عقیدتی – سیاسی ناجا نمیفهمد که اگر قرار به عمل به رهنمودهای آسمانی قرآن شود، نشانی از این نظام فرعونی برروی زمین باقی نخواهد ماند، نظامی که بنیان همه بناهایش از بُن تا سقف برای هدم قرآن و وهن اسلام چیده شده است!

رئیس عقیدتی- سیاسی ابله ناجا نمیفهمد که با وضعیتی که سعیدگندم نژادطوسی و شاگردان مکتب ریاکار او در جامعه “قرآنی” به راه انداخته اند، شیطان هم از آنان میگریزد، چه جای رحمان و نسیم رحمت یزدان!

رئیس عقیدتی سیاسی ابله نیروی انتظامی مدعی است که: “قرآن کتاب انسان‌سازی است و اگر فرزندان خود را در پناه قرآن قرار دهیم آنان هرگز تحت تاثیر جنگ فرهنگی دشمنان قرار نمی‌گیرند وسبک‌های زندگی غربی را برنمی‌گزینند”. گویا او فراموش کرده که محفل سعیدگندمنژادطوسی چه برسر خانواده هایی آوردند که خواستند فرزندان خود را در “پناه قرآن قرار دهند”!!

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، حجت الاسلام بهرامی در محفل انس با قرآن کریم کارکنان نیروی انتظامی مازندران از تربیت بیش از 52 هزار حافظ قرآن کریم در نیروی انتظامی خبرداد و اظهار داشت: فراگیری و عمل به رهنمودهای قرآن کریم از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است.

وی با تاکید بر ذکر قرآن و پند گرفتن از آن افزود: قرآن به ما درس زندگی می‌آموزد و اگر قرآن را امام و پیشوای خود قرار دهیم هرگز در مسیر اشتباه قرار نمی‌گیریم.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با بیان اینکه امروزه دشمنان اسلام می‌خواهند با تبلیغات رسانه‌ای خود از طریق شبکه‌های ماهواره ای سبک زندگی خود را به ما تحمیل کنند تا خانواده‌ها از هم بپاشند، خاطرنشان کرد: قرآن کتاب انسان‌سازی است و اگر فرزندان خود را در پناه قرآن قرار دهیم آنان هرگز تحت تاثیر جنگ فرهنگی دشمنان قرار نمی‌گیرند وسبک‌های زندگی غربی را برنمی‌گزینند.

هشدار فتا مازندران درباره اینترنت wifi در پیاده‌روی اربعین

رئیس پلیس فتای مازندران با هشدار به زائران اربعین حسینی در سفر به کربلای معلی در ایام اربعین از آنان خواست به هیچ وجه گوشی تلفن همراه خود را به وافای‌های ناشناس در طول مسیر متصل نکنند.

سرهنگ حسن محمدنژاد گفت: شور و اشتیاق حضور در صف عاشقان حسینی در ایام اربعین چند سالی است که بین مردم ایران به شدت افزایش یافته و همه ساله هزاران نفر از ایران روانه کربلای معلی می‌شوند.

وی بیان کرد: استفاده ازشبکه‌های بی سیم در کنار مزایای فراوان خود، برای کاربران تهدیداتی نیز دارد که از آن طریق سودجویان و کلاهبرداران سایبری به اهداف شوم خود می‌رسند.

3 کشته و یک مصدوم در حوادث رانندگی مازندران

بر اثر وقوع سه حادثه رانندگی در شهرستان‌های ساری، بهشهر و نوشهر راکب موتور سیکلت و دو عابر پیاده جان خود را از دست دادند.

در ساعت 13:44 روز گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان بهشهر،مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در میدان علم و صنعت، ماموران انتظامی کلانتری 11 هفت تیر سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، یک دستگاه خودرو سمند با عابر پیاده به نام سید کاظم – م 70 ساله ساکن بهشهر، به شدت برخورد کرد که عابر مصدوم توسط عوامل ارژانس به بیمارستان منتقل شد و به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

در همین ارتباط در ساعت 14:31 روز گذشته ماموران کلانتری 15 شهرستان ساری، در پی وقوع حادثه رانندگی در یکی از روستاهای حوزه این شهرستان، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، دو دستگاه موتورسیکلت به شدت با یکدیگر برخورد کردند که هر دو راکب مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

در این حادثه یکی از راکبان موتورسیکلت به نام محمد – ن  به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

انتهای پیام/