پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » حجت الاسلام ناصر نقویان: دوران «مصلحت نیست مردم بدانند» و پنهان کاری دیگر تمام شده/ مانده ایم چه خاکی بر سر کنیم!

حجت الاسلام ناصر نقویان: دوران «مصلحت نیست مردم بدانند» و پنهان کاری دیگر تمام شده/ مانده ایم چه خاکی بر سر کنیم!

حتی رئیس جمهور کشور هم می گوید رسانه میلی نه رسانه ملی؛ این از فحش خواهر و مادر هم بدتر است / دوران «مصلحت نیست مردم بدانند» و پنهان کاری دیگر تمام شده / نباریدن باران به خاطر بدحجابی نیست به فرموده امام صادق به این دلیل است که قاضی حکم ناحق میدهد/

حجت الاسلام ناصر نقویان استاد حوزه و دانشگاه طی گفتگویی با برنامه خط قرمز «آپارات»، سخنان صریحی در مورد وضعیت کشور بیان کرد.
به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب»؛ گزیده سخنان نقویان در برنامه «خط قرمز» در اپارات در زیر می آید:
خب الان تلویزیون ما چهل سال است که در 24 ساعت، حداقل یک روحانی نشان را نشان می دهد، خب پس مردم باید کشته مرده روحانیت باشند. اما مردم دغدغده شان این است که مسئولین از فقر و بیکاری خبر دارند؟ شما حداکثر در خبر می توانید بخوانید از این مسائلو
چرا رسانه ای که نامش ملی است، اما خود رئیس جمهور می گوید میلی. چرا رئیس جمهور باید بگوید میلی. این از فحش خواهر و مادر هم بدتر است.
دوران مخفی کاری، نهان کاری، یواشی و مصلحت اندیشی و مصلحت نیست مردم بدانند دیگر تمام شده است و امروز همه چیز علنی است.
شایعه پخش می کنند که نقویان ضدانقلاب است، حالا خودم را بکشم که بگویم نیستم، میگویند اگر نیستی پس چرا رسانه پخشت نمی کند.
از علی می گوییم می گویند حاج اقا ما کجا علی کجا چرا مثال های اینطوری می زنید.  از خوبی های غربی می گوییم، می گویند از کشورهای فسق و فجور تعریف می کنید، مانده ایم چه خاکی بر سر کنیم.
امروز امیر کبیرهایی را نمی گذاریم صدایشان در بیاید و بعد می گوییم کار کشور درست نمی شود. خب بیاوریم اینها را. به خدا این کشور امیرکبیر دارد.
نباریدن باران به خاطر بدحجابی نیست، امام صادق حدیثی دارند که میگوید چون قاضی حکم ناحق میدهد باران نمیآید.
گفتند، قحط الرجال و جهل الرجال است، گفتم نه، رد الرجال است.

حجت الاسلام ناصر نقویان  در پایان با این شعر لسان الغیب حافظ شیراز به کلام خود خاتمه داد:  در میخانه ببستند خدایا مپسند— که در خانه تزویر و ریا بگشایند