جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » زرتشت احمدی راغب: برای لغو مجازات اعدام واحکام سنگین صادر شده برای فعالان مدنی دوشنبه ۳ آبان در برابر مجلس تجمع میکنیم

زرتشت احمدی راغب: برای لغو مجازات اعدام واحکام سنگین صادر شده برای فعالان مدنی دوشنبه ۳ آبان در برابر مجلس تجمع میکنیم

زرتشت احمدی راغب در مصاحبه با شبکه جهانی “دُرّ تی وی” با پرداختن به مراسم دومین سالگرد ریحانه جباری گفت، نیروهای امنیتی به صورت گسترده در این مراسم حضور داشتند و تعدادی را از جمله محمد نوریزاد و شعله پاکروان بازداشت کردند ولی با این همه، مراسم برگزار شد و صدای این دادخواهی به گوش همگان رسید.
زرتشت احمدی راغب با اشاره به اعدام ۱۱ نفر در زندان کرج درچهارشنبه گذشته گفت، از اعدام در ایران به عنوان اهرم سرکوب استفاده می شود تا حاکمیت بتواند به چپاولهای خود بپردازد و از خیزش و جنبش مردم جلوگیری کند. زرتشت احمدی راغب با اشاره به اعتراضات هر روزه گفت، گرچه حاکمیت این جنبش ها را به رسمیت نمی شناسد ولی خوشبختانه این جنبشها زنده اند.
زرتشت احمدی راغب در ادامه گفت، دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ با جمعی از فعالان مدنی ساعت ۱۱ صبح در برابر مجلس تجمع خواهیم کرد و خواهان لغو مجازات اعدام و احکام سنگینی خواهیم بود که برای فعالان مدنی صادر شده است.
زرتشت احمدی راغب با اشاره به فساد ۱۰۰۰ میلیاردی رئیس قوه قضائیه گفت، امروز در مملکت ما قوه قضائیه که باید دستگاه عدالت باشد به نهادی برای اعدام وسرکوب فعالان سیاسی و مدنی تبدیل شده و مردم از این سیستم و این همه فساد بیزار، خسته و پریشان هستند.
زرتشت احمدی راغب در پایان با اشاره به انتخابات آینده گفت، انتخابات در ایران نمایشی مضحک است و تلاش بر این است که در انتخابات آینده حسن روحانی را برای دومین بار بر کرسی ریاست جمهوری بنشانند.