پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » رئیس دفتر رهبر نظام گفت: آل‌سعود لیاقت خادم‌الحرمین بودن را ندارد و پیام رهبری به آل‌سعود مقدمه‌ای بر نابودی این خاندان خواهد بود!

رئیس دفتر رهبر نظام گفت: آل‌سعود لیاقت خادم‌الحرمین بودن را ندارد و پیام رهبری به آل‌سعود مقدمه‌ای بر نابودی این خاندان خواهد بود!

ه گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی عصر امروز در یادواره شهدای روستای حسن‌رباط شهرستان میمه با اشاره به حمله وحشیانه اخیر آل‌سعود به یمن اظهارکرد: سعودی‌ها در حمله‌ای وحشیانه 500 نفر از مردم مظلوم و بی‌گناه این کشور را به خاک و خون کشیدند.
وی افزود: آل‌سعود لیاقت خادم‌الحرمین بودن را ندارد، آن‌ها نه تنها خادم الحرمین نیستند بلکه تهدیدکننده حرمین هستند؛ پیام رهبر انقلاب به آل‌سعود مقدمه‌ای بر نابودی آل‌سعود خواهد بود و آب شیعه با آل‌سعود در یک جوی نمی‌رود.
رئیس دفتر مقام رهبری با اشاره به حضور داعش در منطقه گفت: نیروهای تکفیری و داعش در منطقه تمامی تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند از مرزهای ایران عبور کرده و انفجاری در کشورمان به وجود آورند اما هیچ‌گاه به آرزوی خود نمی‌رسند.
وی ادامه داد: داعش از محل دلارهای آل‌سعود، حکومت قطر و اموال ملت‌های عرب تأمین می‌شود و بهترین اسلحه‌ها را خریداری می‌کند اما سر همه این‌ها در آخور آمریکاست، یادمان نرود 50 سال پیش امام(ره) لقب شیطان بزرگ را به آمریکا دادند و فرمودند «هرچه می‌کشیم زیر سر آمریکاست».
محمدی‌گلپایگانی خاطرنشان کرد: اسرائیل از تمامی اقدامات آمریکا در منطقه سود می‌برد، آمریکا میان کشورهای اسلامی اختلاف انداخته و کاری کرده تا مسلمانان به جان یکدیگر بیفتند و از این بابت تنها اسرائیل در این میان لذت ببرد.
وی با اشاره به پیشرفت کیفیت عزاداری‌های دهه اول محرم امسال نسبت به سال گذشته عنوان داشت: مراسم سوگواری در سراسر کشور نسبت به سال گذشته بسیار بهتر بوده و همگی در راستای بیعت مجدد با امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی ایران است.
رئیس دفتر مقام رهبری با اشاره به تاثیر سوگواری برای امام حسین(ع) متذکر شد: در جلسات عزاداری جوانانی حامی اهل‌بیت(ع) تربیت می‌شوند و باید سعی کنیم تا امانت‌دار خوبی برای انقلاب اسلامی باشیم، همچنین برای انتقال فرهنگ عاشورایی به نسل بعد تلاش کنیم.