پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » دستهبندی نشده » شعبه دوم بازپرسی دادسرای نظامی فارس فرمانده انتظامی شهرستان کوار را – علیرغم توهین و اهانت وی به اسلام ناب و تصوف و عرفان اسلامی-تبرئه کرد.

شعبه دوم بازپرسی دادسرای نظامی فارس فرمانده انتظامی شهرستان کوار را – علیرغم توهین و اهانت وی به اسلام ناب و تصوف و عرفان اسلامی-تبرئه کرد.

فرمانده خمینی ستیز و خمینی زدا و ضداسلام نیروی انتظامی شهرستان کوار با حکم شعبه دوم بازپرسی دادسرای نظامی فارس از کلیه جرایم ارتکابی در ملاء عام و در برابر چشم ده ها شاهد عینی،  تبرئه شد!!

mane-taaghib-farmande-kavar-vije

شعبهٔ دوم بازپرسی دادسرای نظامی فارس در خصوص شکایت درویش صالح‌الدین مرادی و درویش کاظم دهقان از  پیروان طریقت نعمت‌اللهی گنابادی علیه سرهنگ عبادی‌نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کوار، وی را از اتهامات انتسابی تبرئه کرد.عبادی‌نژاد متهم بود که در دی‌ماه سال ۹۳، ضمن توهین و اهانت نسبت به درویشها، خواهان تعطیلی و برچیده شدن جلسات فقری هفتگی آنها شده بود. اگرچه در اساس، بازپرس پرونده در تاریخ هفتم اردیبهشت سال ۹۴ در خصوص فرمانده انتظامی کوار قرار منع تعقیب صادر کرد، اما این پرونده همچنان مفتوح باقی ماند تا به بهانه تحقیق از شکات و شهود،  آقایان صالح مرادی و کاظم دهقان مکررا به دادسرا فراخوانده شدند، تا پیرامون شکایت خود توضیح بدهند! بالاخره همان قرار منع تعقیب  کذائی صادره در سال ۹۴ در تاریخ شهریور سال ۹۵ به روز شده و به شکات ابلاغ شد.