چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » شیخ احمد منتظری در مصاحبه با شبکه جهانی در تی وی گفت، مسئولین بگویند به جمهوری واسلام پایبندند هستند یا نه، وتکلیف خود را با مردم روشن کنند.

شیخ احمد منتظری در مصاحبه با شبکه جهانی در تی وی گفت، مسئولین بگویند به جمهوری واسلام پایبندند هستند یا نه، وتکلیف خود را با مردم روشن کنند.

شیخ احمد منتظری در گفتگوی اختصاصی با شبکه جهانی “دُرّ تی وی” با پرداختن به بازنشر نامه آیت الله منتظری در سال ۱۳۶۰ خطاب به آیت الله خمینی گفت، این نامه یکی از افتخارات آیت الله منتظری هست، به این دلیل که تنها سه ماه از کشته شدن فرزندشان درانفجار ساختمان حزب جمهوری که گفته شد کار سازمان مجاهدین بود می گذشت وایشان دراین نامه از هواداران مجاهدین که در زندان بودند دفاع کرده است.

احمد منتظری در ادامه گفت، مسئولین باید به مردم راست بگویند و تکلیف خودشان را روشن کنند، اگر این نظام به اسلام، جمهوری و رای مردم پایبند هست که باید عمل کنند و گرنه که بیایند و اعلام کنند به هیچ کدام از این اصول پایبند نیستند.
احمد منتظری با اشاره به انتقاد آیت الله منتظری از سپاه گفت، متاسفانه مطابق پیش بینی آیت الله منتظری سپاه پاسداران نه تنها حافظ انقلاب نیست بلکه به یک حزب سیاسی مسلح تبدیل شده که تمای رقبای خود را حذف میکند.
احمد منتظری در ارتباط با توصیه آیت الله منتظری به خاتمه جنگ بعد از فتح خرمشهر گفت، در این که آیت الله خمینی هم با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر مخالف بوده قطعیتی وجود ندارد و کسانی چون آیت الله هاشمی و دیگر مسئولان باید حقیقت این مساله را برای مردم روشن کنند.
احمد منتظری در ادامه گفت، کسانی که آیت الله منتظری را ساده لوح می نامند کل نظام را زیر سوال میبرند، چرا که مجلس خبرگان آیت الله منتظری را به عنوان شخص دوم نظام انتخاب کردند.
شیخ احمد منتظری در پایان گفت، جلسه دادگاه من در تاریخ ۲۸ مهر ماه میباشد و صدور هر گونه حکمی به غیر از تبرئه برای بنده، غیر قانونی میباشد.