شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » مهدی خزعلی: ائتلاف آمریکا و روسیه برای زدن داعش و سپاه قدس می باشد و سردار سلیمانی این را نمی فهمد.

مهدی خزعلی: ائتلاف آمریکا و روسیه برای زدن داعش و سپاه قدس می باشد و سردار سلیمانی این را نمی فهمد.

تحلیل هفتگی دکتر مهدی خزعلی در سرای قلم از تلویزیون بین المللی سایبری “دُرّ تی وی” – جلسه ۱۱
موضوعات:
جنگ سوریه و کسب اجازه از رهبری قبل از کاندیداتوری
دکتر مهدی خزعلی در تحلیل هفتگی خود با پرداختن به جنگ در سوریه گفت، اهمیت این موضوع آن قدر میباشد که بیشترین حجم مناظره دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون به این موضوع اختصاص پیدا کرده بود.
دکتر مهدی خزعلی گفت، ائتلاف آمریکا و روسیه بر سر سوریه، برای زدن افراطی های دو طرف یعنی داعش و سپاه قدس می باشد و سردار سلیمانی قدرت و فهم این تحلیل را ندارد و ما برای او این مسائل را باز میکنیم.
دکترمهدی خزعلی در ادامه به موضوع کسب اجازه کاندیداتوری محمود احمدی نژاد از رهبر نظام پرداخت و گفت، این کار بسیار غلطی میباشد و ما در این جا از آقای احمدی نژاد و سردار سلیمانی دعوت میکنیم تا پا به میدان انتخابات بگذارند تا معلوم شود تعداد رای های جهل و پوپولیسم از یک سو و جنگ و ترور از سوی دیگر چقدر میباشد.
دکتر مهدی خزعلی در پایان با اشاره به این که هر جا دیدید که عکس مسئولان آن کشور بر دیوار میباشد، بدانید که هنوز در قرون وسطی هستید گفت، تمام عکسها باید از دیوارها پایین کشیده شود و من به رهبری توصیه میکنم که همان نقش پدر را داشته باشند و در این مسائل دخالت نکنند و بگذارند انتخابات با رای و نظر مردم برگزار شود.