جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » دکتر محمد ملکی: بعد از تظاهرات سال ۸۸، نظام ولایی از هم فرو پاشیده و با اعدام و سرکوب زنده است.

دکتر محمد ملکی: بعد از تظاهرات سال ۸۸، نظام ولایی از هم فرو پاشیده و با اعدام و سرکوب زنده است.

دکتر محمد ملکی در مصاحبه با شبکه جهانی “دُرّ تی وی” با پرداختن به انتشار نامه آیت الله منتظری که در سال ۱۳۶۰ خطاب به آیت الله خمینی نوشته شده گفت، از این نامه سوء استفاده های زیادی شد و بعد از این نامه بود که دختران زندانی را قبل از اعدام به عقد یک پاسدار در می آوردند و بعد از اعدام یک جعبه شیرینی به خانواده اعدام شده میدادند و داغ خانواده ها را بیشتر میکردند.
دکتر محمد ملکی با اشاره به حکم ۱۶ سال زندان برای نرگس محمدی گفت؛ پایه گذار و موسس انجمن لگام من بوده ام و هر مسئولیتی هم که هست بر عهده من میباشد و خانم محمدی یک عضو ساده این کارزار بوده است.
دکتر محمد ملکی در ادامه با پرداختن به اظهارات محسن رضایی در شبکه خبر گفت، این اشتباهات که این همه هزینه برای کشور به بار آورد قابل پیگیری است ولی این اعترافات به دلیل شرایط حاکم در جامعه بعد از انتشار فایل صوتی آیت الله منتظری است که عنان اختیار از دست همه در رفته وهر کسی می خواهد به یک نحوی خودش را تطهیر و تبرئه کند.
دکتر محمد ملکی در پایان گفت، بعد از تظاهرات سال ۸۸ دیگر نظامی با عنوان نظام ولایی وجود ندارد و این حکومت از هم پاشیده شده است و تنها با اعدام و زندان بر پا به عمر خود ادامه میدهد و اگر حاکمان این وضعیت را اصلاح نکنند و به خواسته های مردم گوش ندهند، آینده تاریکی در انتظار خواهد بود.