پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » هموطنان شریف ایرانی که درهرفرصتی برای پوززنی عناصر نفوذی به قرارگاه ثارالله سپاه و فرقه تکفیری اداره فرق و ادیان استفاده میکنند، این بار نیز بااراده آهنین خود درشهر مقاوم دزفول،اداره اطلاعات سپاه پاسداران و آخوندکهای متعفن و مارمولکهای لجن خوار را به فضاحت کشیدند و درس محکمی از استواری و شجاعت و حضور درمیدان اعتراض به اسلام ستیزان چپاولگر دادند!

هموطنان شریف ایرانی که درهرفرصتی برای پوززنی عناصر نفوذی به قرارگاه ثارالله سپاه و فرقه تکفیری اداره فرق و ادیان استفاده میکنند، این بار نیز بااراده آهنین خود درشهر مقاوم دزفول،اداره اطلاعات سپاه پاسداران و آخوندکهای متعفن و مارمولکهای لجن خوار را به فضاحت کشیدند و درس محکمی از استواری و شجاعت و حضور درمیدان اعتراض به اسلام ستیزان چپاولگر دادند!

نفرت مردم از جاسوسهای تکفیری منحوس که بیرق روس بر سردر خانه های خود میزنند و به دراویش مسلمان اهانت میکنند!
درس به یادماندنی در سینه تاریخ از دفاع یکپارچه مردم قهرمان دزفول از همشهریهای درویش خود، در مقابل جفتکپرانیهای ایادی ولگرد و اراذل و اوباش خزیده زیرچترقرارگاه ثارالله و عناصر تکفیری وجاسوسهای منحوس پیرو اسلام روس وابسته به اداره نکبت زده فرق و ادیان و سازمان تبلیغات ضداسلامی
اما اصل واقعه چه بود؟

درگیری در نمایشگاه هفتهٔ دفاع مقدس در دزفول در پی اهانت به دراویش

 

در جریان برپایی نمایشگاهی موسوم به “هفته‌ی دفاع مقدس” در شهرستان دزفول در استان خوزستان، جاسوسیهای تکفیری منحوس پیرو اسلام روس که از درِ  پشت به قرارگاه ثارالله سپاه نفوذکرده اند دریک اقدام کاملا احمقانه و به منظور تخریب وحدت ملی و تحریک مردم شهر دزفول  اقدام به پخش کلیپ و تراکت و ارائه متون اهانت آمیز دشمن شاد کن برعلیه پیروان مکتب فقر و درویشی و تصوف و عرفان اسلامی زدند، تا ماهیت خمینی ستیز و هویتِ خمینی زدای خودرا آشکار نمایند.

برای این کار شنیع و شوم و دشمن شادکن خود نیز غرفه‌ای را در نمایشگاه کذائی به پخش تصاویری توهین‌آمیز از بزرگان طریقت نعمت‌اللهی گنابادی اختصاص داده، وی آخوندک جنایتکار  و مارمولک بیکردار را به عنوان مزدور اجیر کردند تا بر علیه عرفان و تصوف یاوه بافی نماید،  که این امر مورد اعتراض شدید مردم دزفول و حامیان دراویش و پیروان این طریقت قرار گرفت. پس از آن نیز  تعدادی از مردم شهر درحمایت از درویشهای دزفولی با تجمع مقابل این نمایشگاه ضرار، خواستار برخورد مقامات قضایی و امنیتی با این اقدامات توهین‌آمیز شدند . اما مأمورین انتظامی با ناشیگری وارد صحنه شده و با شلیک تیرهوایی و پرتاب گازاشگ آور عده ای مردم و حامیان دراویش و دراویش را بازداشت کردند!! که درمیان آنها قاسم مانگری، مسعود مجدی‌نسب، حسن دیاپور، رضا ابرکار، محمدجواد بابایی، محمد مالکی از جمله دراویش بازداشت‌ شده هستند.

 

سایت منحوس تکفیری فرقه نیوز -وابسته به وطنفروشهای جاسوس و تکفیریهای منحوس که بیرق روس را برسردرخانه های خود به اهتزار درمی آورند، و زیر پرچم “اسلام روسی” با “اسلام ناب محمدی” در می افتند- برای لاپوشانی شکست مفتضحانه دربرابر اراده مردم مقاوم دزفول درحمایت از دراویش آسیب دیده و مظلوم و مورد اهانت واقع شده،با انتشار یک مقاله به وارونه گویی و هذیان نویسی و انتشار خزعبلات و لاطائلات پرداخت!
ای مگس، از فضلهء دنیا پرو بالت اَهی است     ای خوشا پروانه، کو را شوق نور و فرّهی است
متن هذیان نامه مزبور به شرح زیر است:
حرکت تخریبی اراذل اوباش فرقه سیاسی صوفیه موجب شده است مردم شهر دزفول نسبت به کلیپ پابوسی و انحرافی این فرقه کنجکاو شوند تا این کلیپ ها به صورت گسترده در این شهر دست به دست شود تا دود قشون کشی فقرای سیاسی چهره بزرگان این فرقه را سیاه تر کند.

به گزارش فرقه نیوز ؛ شامگاه دوشنبه با نمایش دادن مراسم پابوسی و سجده بر اقطاب در غرفه فرقه شناسی دزفول، اراذل اوباش فرقه صوفیه گنابادیه با ایجاد رعب و وحشت به تخریب نمایشگاه دفاع مقدس پرداختند.
عدم حضور حراست نمایشگاه و نیروهای انتظامی موجب شد تا مردم در یک حرکت خودجوش در مقابل این اراذل اوباش ایستادگی کنند و آنها را به بیرون نمایشگاه هدایت کنند تا نیروهای انتظامی و امنیتی در صحنه حضور پیدا کنند.
بعد از دستگیری این افراد فقرای سیاسی صوفیه برای جلب توجه رسانه های معاند و مطرح شدن در رسانه وابسته به این فرقه در مقابل کلانتری 14 دزفول تجمع کردند تا با ایجاد جو خاصی از قشون کشی خود کمال بهره را ببرند.
هنوز ساعتی از دستگیری اراذل اوباش فرقه سیاسی صوفیه نگذشته بود که این افراد با قید وثیقه آزاد شدند تا جو منطقه 14 به حالت عادی بازگردد.
حضور پررنگ و بی سابقه مردم در آخرین روز نمایشگاه دفاع مقدس و غرفه فرقه شناسی دزفول در حالی شب گذشته اتفاق افتاد که مردم در پارک ملت دزفول برای مشاهده کلیپ و فایل های انحرافی فرقه صوفیه گنابادیه لحظه شماری می کردند
شنیده ها حاکی از آن است؛ یکی از بزرگان فرقه سیاسی صوفیه با پرواز آخر شب تهران دزفول وارد این شهر شد و مستقیم از فرودگاه به سمت خانه یکی از بزرگان شهر دزفول راهی شد.
لازم به ذکر است حرکت تخریبی اراذل اوباش فرقه سیاسی صوفیه موجب شده است مردم شهر دزفول نسبت به کلیپ پابوسی و انحرافی این فرقه کنجکاو شوند تا این کلیپ ها به صورت گسترده در این شهر دست به دست شود تا دود قشون کشی فقرای سیاسی چهره بزرگان این فرقه را سیاه تر کند.
اخبار تکمیلی به زودی منتشر خواهد شد