جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » وزیر اطلاعات در لرستان: دنیا به امنیت حاکم بر ایران “معترف” است

وزیر اطلاعات در لرستان: دنیا به امنیت حاکم بر ایران “معترف” است

وزیر اطلاعات گفت: سرویس‌های اطلاعاتی دنیا به دنبال رمز امنیت جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمود علوی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار داشت: در حال حاضر دنیا نسبت به امنیت حاکم بر جمهوری اسلامی معترف و متعجب بوده و در برنامه‌هایی که با مسئولان سرویس‌های اطلاعاتی خارجی مذاکره می‌شود کشورها به دنبال راز و رمز امنیت جمهوری اسلامی هستند. امروز همدلی، هماهنگی و فهم مشترک بین دستگاه‌های مؤثر در مقوله امنیت شامل وزارت کشور، شورای امنیت، شورای تأمین استان‌ها، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی وجود دارد که این مهم سبب امنیت کشور شده است.

حفظ امنیت کشور با همدلی بین دستگاه‌های مرتبط با امنیت علاوه بر تحقق این مهم، آرامش نیز در جامعه ایجادشده است.نقش نماینده ولی‌فقیه و تأثیر وی در ائمه جمعه استان، اقدامات استاندار و فرمانداران تعیین‌کننده بوده و چنانچه همدلی میان مجموعه استان حاصل شود توسعه و پیشرفت نیز محقق خواهد شد. اختلاف و تفرقه میان مدیران ناامیدی و تضعیف روحیه مردم می‌شود.

وی مردم لرستان را مردمانی کم‌توقع و قدرشناس دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان باید تمام توان خود را برای خدمت به این استان به‌کارگیرند.

انتهای پیام/