جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » حمید رسایی: امیدوارم احمدی نژاد به نظر رهبری عمل کند

حمید رسایی: امیدوارم احمدی نژاد به نظر رهبری عمل کند

آنچه می‌دانم این است که آقای احمدی‌نژاد نظر مشورتی خواسته و ایشان هم پاسخ داده و ان‌شاالله درخواست‌کننده به آن عمل می‌کند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده سابق مجلس گفت:امیدوارم آقای احمدی نژاد به نظر رهبری عمل کند، اگر احمدی نژاد نمی خواست به آن عمل کند چرا نظر خواسته.

به گزارش انتخاب،  حمید رسایی شامگاه گذشته در جشن بزرگ ولایت واقع در حسینیه بختیاری‌ها با بیان اینکه مسیری که دیروز روحانی و لاریجانی دست در دست هم درباره برجام رفتند و یک خسارت را به کشور تحمیل کردند که امروز درباره FATF در حال طی کردن هستند، گفت: شورای عالی امنیت ملی برای اجرای FATF پنج شرط گذاشته اما مشکل اینجاست که دولت مثل برجام، بدون توجه به این شروط عمل خواهد کرد و خروجی خسارت محض خواهد شد.

وی تصریح کرد: طبق نظر مقام معظم رهبری اگر برجام نقض شد دولت باید جلوی آن را بگیرد اما همچنان جلو می‌رود و خسارت را بیشتر می‌کند حتی به دنبال گفت‌وگو درباره منطقه است که نتیجه آن تضعیف امنیت کشور است.

رسایی با اشاره به اینکه حتی اگر به دنبال شکم هستیم باید مقابل آمریکا بایستیم، ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری دوگانه‌ای با عنوان مقاومت یا معیشت ساختند که اگر می‌خواهید تحریم‌ها برداشته شود باید دست از برخی شعارها برداریم.

وی با بیان اینکه روحانی و ظریف ابتدا اعلام کردند که برداشتن تحریم هدف اصلی برجام بود، خاطرنشان کرد: اما امروز این افراد می‌گویند که هدف از برجام برداشتن تحریم‌ها نبود.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که آیا رهبر انقلاب با احمدی‌نژاد جلسه خصوصی داشته و محتوای آن چه بوده، گفت: آنچه می‌دانم این است که آقای احمدی‌نژاد نظر مشورتی خواسته و ایشان هم پاسخ داده و ان‌شاالله درخواست‌کننده به آن عمل می‌کند چون اگر احمدی‌نژاد نمی‌خواست به آن عمل کند چرا نظر خواسته.

رسایی گفت: ما وظیفه داریم به همه شخصیت‌های سیاسی و حزبی بفهمانیم که چون نظرات رهبری را در راستای منفعت و عزت کشور می‌دانیم، برای همین این نظرات برای ما شاخص و تعیین کننده است.