جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » موارد اعتراضی سعید مرتضوی رد شده است!

موارد اعتراضی سعید مرتضوی رد شده است!

وکیل پرونده تامین اجتماعی با بیان اینکه پرونده مرتضوی در شرف صدور رای است، گفت: فکر می‌کنم تا یک هفته آینده رای صادر و به ما ابلاغ شود.

مصطفی ترک‌همدانی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به پرونده تخلف در سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: صبح امروز برای پیگیری پرونده به شعبه ۱۰۵۷ مراجعه کردم. کارشناس رسمی پرونده، گزارش تکمیلی سوم را درباره موارد اعتراض متهم به دادگاه ارایه کرده بود و فی‌المجلس به من ابلاغ شد.

او با بیان اینکه گزارش تکمیلی در رد اعتراض‌های متهم بود، گفت: پرونده از ابتدا دارای گزارش کامل کارشناسی بود که این گزارش مورد اعتراض طرفین قرار گرفت برای همین کارشناس دادگستری گزارش تکمیلی دوم را داد و موجب شد تا دیگر از طرف ما اعتراضی مطرح نشود اما آقای مرتضوی به گزارش تکمیلی دوم هم معترض بود.

وکیل پرونده تامین اجتماعی عنوان کرد: در همین رابطه گزارش تکمیلی سوم از سوی کارشناس دادگستری در واقع پاسخ به اعتراض آقای مرتضوی بود که در این گزارش تمامی موارد مورد اعتراض مرتضوی از سوی کارشناس رد شده بود و این مساله امروز به ما ابلاغ شد.

او با اشاره به اینکه با ابلاغ گزارش تکمیلی سوم پرونده هم‌اکنون در مرحله انشا و صدور رای است، گفت: پرونده در اختیار قاضی دادگاه و در شرف صدور رای قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، روز ۱۴ شهریور آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به تخلفات مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی برگزار و ختم جلسات دادگاه اعلام شد.

مرتضوی پس از پایان آخرین جلسه دادگاه گفته بود: شعبه ۱۰۵۷ دادگاه بعد از اعلام نظر کارشناس رسمی دادگستری طرفین را دعوت به رسیدگی کرد. ما چون در نظر کارشناسی دادگستری در اکثر موارد  تبرئه شده بودیم و مدیرعامل را بی‌گناه اعلام کرده بودند، به کلیات نظرات کارشناس اعتراضی نداریم.

وکیل شکات در پرونده تامین اجتماعی هم گفته بود: ما با ریاست دادگاه در جلسه رسیدگی به پرونده مرتضوی مشکلی نداشتیم؛ فقط یک اختلاف‌نظر با ریاست دادگاه وجود داشت که درباره تفهیم اتهام اعمال مجرمانه‌ای است که در وصف اتهامی تصرف غیرقانونی مدنظر ریاست دادگاه بود؛ نظر ما این بود که می‌توان آن را به عنوان مجرمانه اختلاس تلقی کرد.