جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » دکتر مهدی خزعلی، سردار قاسم سلیمانی را به مناظره دعوت کرد

دکتر مهدی خزعلی، سردار قاسم سلیمانی را به مناظره دعوت کرد

جناب آقای حاج قاسم سلیمانی فرمانده محترم سپاه قدس

با سلام و اهدای تحیّت، این روزها پس از مصاحبه تحلیلی حقیر در باره بحران سوریه، مورد لطف فزاینده عناصر خودسر، تحت لوای حزب الله، بسیج، مدافعان حرم و … قرار گرفته ام.
من در این مصاحبه عملکرد آن سردار محترم و سرباز انقلاب را نقد کرده و راهکار برون رفت پیروزمندانه همراه با نابودی داعش را ارائه نموده ام. پاسخ نظرات اصلاحی من ناسزا و تهدید به مرگ نیست!
در جنگ بدر و خیبر و احد و بسیاری از غزوات دیگر، اصحاب خلاف نظر رسول الله – صلی الله علیه و آله و سلم – نظر دادند و آن بزرگوار از نظر خویش برگشتند، شما که برای خود جایگاهی فراتر از حضرت ختمی مرتبت (ص) قائل نیستید، بگذارید تا اندیشمندان در این موضوع مهم نظر دهند، خرد جمعی – حتی اگر خطا کند – خطایش کمتر است، بار این مسئولیت بزرگ که به خرابی دو کشور و شهادت بیش از یک میلیون مسلمان بی گناه انجامیده و جهان متاثر از جنایت داعش می باشد را یک تنه بر دوش نکشید.
من آماده نقد استراتژی و تاکتیک شما در سوریه هستم و شما را به یک مناظره تلویزیونی و یا در سرای قلم دعوت می نمایم.
شما را مسئول خون شهیدان ایران، افغان ، سوریه، لبنان و … می دانم و به ضرس قاطع می گویم شما جز نفرت در سوریه محصولی درو نخواهید کرد، و بر این باورم که با تغییر اساسی در سیاست ایران، می توانیم فتنه داعش را با همکاری همه طرف های درگیربه راحتی سرکوب کنیم و فاتح میدان باشیم.
جناب سردار؛ کسانی از این جنگ نفع می برند و تا پالت های دلار هست، این تجارت خونبار هست!
امیدوارم پاسخ این بسیجی خیبر را در شرایط برابر مناظره دهید، نه چون فرماندهان ارتش که در زمان جنگ خطای نظامی سپاه را به مجلس و امام گزارش کردند و همه راهی انفرادی شدند!
حسبنا الله و نعم الوکیل
بسیجی خیبر؛ دکتر مهدی خزعلی
28 شهریور 9