جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » تداوم پس لرزه های زلزله ده ریشتری انتشار فایل صوتی حضرت آیت الله العظمی شیخ حسینعلی منتظری نجف آبادی! وقتی زمین زیرپایِ “عماریون” میلرزد!!

تداوم پس لرزه های زلزله ده ریشتری انتشار فایل صوتی حضرت آیت الله العظمی شیخ حسینعلی منتظری نجف آبادی! وقتی زمین زیرپایِ “عماریون” میلرزد!!

دوره آموزشی مؤسسه ارتجاعی موسوم به “طلوع” وابسته به مرکز تکفیری موسوم به “عماریون” در واکنش به فایل صوتی آیت الله العظمی منتظری درمورد جنایت علیه بشریت و اعدام سی و چندهزار زندانی سیاسی در سراسرزندانهای ایران در سال 1988/1367

در این دوره به اصطلاح آموزشی-باهدف مغزشوئی بسیجیهای وارفته و فرو پاشیده- اشخاص تکفیری و-توده ای از اطلاعات سپاه -مانند صفار هرندی!!- به بررسی آراء و اندیشه‌های سازمان مجاهدین خلق ایران و رابطه آن با حضرت آیت الله العظمی حسینعلی منتظری پرداخته میشود!!

طی برنامه‌ریزی آموزشی انجام شده مؤسسه طلوع، در هفته اول این دوره به بیان تاریخچه و مقدمه‌­ای از سازمان منافقین، اقدامات و برخوردهای انجام داده شده این سازمان پرداخته می‌شود. در هفته دوم به بیان شخصیت، نقطه نظرات و اندیشه‌های آقای منتظری و هفته سوم به سوال اصلی این دوره، یعنی چرایی حمایت شخصی مانند آقای منتظری از سازمان مجاهدین و شبهاتی که ایشان مطرح نمودند پاسخ داده و تحلیل خواهد شد.

گروه فرهنگی – رجانیوز: مؤسسه طلوع به عنوان یکی از موثرترین مجموعه های آموزشی جبهه فرهنگی انقلاب، همواره دوره های آموزشی متنوعی در خصوص مسائل مبنایی انقلاب و شبهات جدید مطرح شده برگزار می­‌نماید. در همین راستا  با توجه به شبه افکنی‌­های جدید مطرح شده در جامعه در خصوص برخورد نظام با منافقین و انتشار فایل صوتی اظهار نظر آقای منتظری در این خصوص، این موسسه دوره­ آموزشی “از منافقین تا منتظری” را با حضور اساتید دکتر صادقی، دکتر سلیمانی و دکتر صفارهرندی جهت ارائه پاسخ و تحلیل مناسب در این موضوع طراحی نموده است. این دوره در 3 هفته متوالی، هر هفته 2 جلسه 1.5 ساعته طراحی گشته است که علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در دوره می‌توانند به این صفحه مراجعه نمایند.طی برنامه‌ریزی آموزشی انجام شده مؤسسه طلوع، در هفته اول این دوره به بیان تاریخچه و مقدمه‌­ای از سازمان منافقین، اقدامات و برخوردهای انجام داده شده این سازمان پرداخته می‌شود. در هفته دوم به بیان شخصیت، نقطه نظرات و اندیشه‌های آقای منتظری و هفته سوم به سوال اصلی این دوره، یعنی چرایی حمایت شخصی مانند آقای منتظری از سازمان مجاهدین و شبهاتی که ایشان مطرح نمودند پاسخ داده و تحلیل خواهد شد.

هفته اول : جریان شناسی منافقین   (دکتر صادقی(

تاریخچه سازمان

ایدئولوژی سازمان

تشکیلات و سازماندهی

معرفی اقدامات و فعالیت های سازمان قبل و پس از انقلاب

هفته دوم : آقای منتظری  (دکتر سلیمانی(

زندگینامه

نسبت و چگونگی ورود آقای منتظری در انقلاب

از تئوری پردازی در خصوص ولایت فقیه تا جدایی از ولی

آقای منتظری پس از انقلاب و طرد شدن

هفته سوم : جمع بندی و نتیجه  (دکتر صفار هرندی(

چرایی حمایت منتظری از سازمان مجاهدین و پاسخ به شبهات مطرح شده در فایل صوتی

برای ثبت نام و شرکت در دوره میتوانید به  سایت موسسه طلوع به نشانی toluehagh.ir  مراجعه فرمایید.