پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » هتاکیهای سایت تکفیری موسوم به دیده بان- اداره فرق و ادیان قم- به آقایان جمال پورکریم و رضا حسین بُر

هتاکیهای سایت تکفیری موسوم به دیده بان- اداره فرق و ادیان قم- به آقایان جمال پورکریم و رضا حسین بُر

 سایت تکفیری ضاله و منحرف موسوم به “دیده بان” وابسته به “جبههء معارض منافعِ مردم ایران” -که در تفرقه اندازی میان اقوام و ادیان ایرانی یدطولائی دارد، و بابرخورداری از چترحمایت عوامل نفوذی در “قرارگاه ثارالله” فارغ از هرگونه پاسخگوئی بمناسبت خلاقیتهای شیطانی و مملکت برباد ده خودش است- به بهانهءحمله به سایت العربیه مینویسد: رسانه‌های عربستان دست به دامن تروریست‌ها شدند؛
تلاش العربیه و اپوزیسیون ایران برای ترمیم چهره سعودی

دیده بان اضافه میکند: در گفت‌وگوی سایت فارسی العربیه با مجری شبکه تلویزیونی (تیشک) وابسته به گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان ایران، وی به تمجید از سعودی‌ها و توهین و انتقاد به ایران پرداخته است.

به گزارش موسسه راهبردی دیده‌بان، در حالی که جنایت حکام سعودی در فاجعه سال گذشته منا بر هیچ انسان، دولت و سازمان بین‌المللی قابل چشم‌پوشی نیست، در حج امسال شاهد ممانعت سعودی از حضور حاجیان ایرانی در حج کرد. همین اقدام با واکنش و انتقاد جدی مقام معظم رهبری مواجه شد و ایشان با اشاره به اقدام سال گذشته در کشته شدن هزاران حاجی، اقدام اخیر سعودی را سد عن سبیل الله عنوان کردند و خاطر نشان کردند که شجره خبیثه لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد.با توجه به زیرسوال بودن سعودی‌ها در مدیریت حج و حرمین شریفین، رسانه‎‌های این کشور در گفت‌وگو با دو فرد به اصطلاح ایرانی و تایید برگزاری حج امسال خواستند اینگونه وانمود کنند که عربستان به بهترین شکل حج را برگزار کرده و این ایران است که با سیاست‌های خصمانه خود در پی اخلال است.سایت فارسی العربیه در گفت‌وگویی با مجری شبکه تلویزیونی وابسته به گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان ایران و با عنوان اینکه وی یک فرد ایرانی است به تمجید از سعودی‌ها و توهین و انتقاد به ایران پرداخته است.

العربیه-حج

تصویر از وبسایت «العربیه»

این سایت که با «جمال پورکریم» گفت‌وگو می‌کرد به نقل از این مجری تلویزیونی گروهک تروریسیت حزب دموکرات نوشت: «استقبال بسیار عالی بود اداره حج بسیار منظم و بی‌نظیر است و برغم ادعاهای رهبر ایران من با چشم خودم دیدم که هیچ نقصی در اداره امور حجاج نیست». این سایت سعودی وهابی همچنین در همین رابطه با «رضا حسین بُر» نیز در تایید حج امسال مصاحبه گرفته است. این درحالی است که رضا حسین بر از عناصر تجزیه‌طلب شرق کشور و دبیر حزب رستاخیر در زمان رژیم پهلوی در بلوچستانِ ایران و مسئول حزب مشروطه (وابسته به داریوش همایون) در انگلیس و عضو کنگره سکولار-دموکرات‌ها و از نزدیکان افرادی مانند «اسماعیل نوری‌علاء» است.

maxresdefault

رضا حسین‌بُر

تلاش رسانه‌های سعودی – وهابی برای نمایش رضایت ایرانی‌ها از حج امسال در حالی است که این افراد اساساً در ایران ساکن نبوده و نماینده مردم ایران نیستند. این افراد نه تنها ایرانی نبوده بلکه از دشمنان جدی مردم ایران هستند و دست‌شان به خون بسیاری از ایرانی‌ها آغشته است.

hqdefault

جمال پورکریم

گفتنی است در مراسم حج سال گذشته در فاجعه عظیم منا 472 ایرانی به شهادت رسیدند که بابی‌توجهی مقامات سعودی مواجه شد. این اقدام در شرایطی رخ داد که این کشور نه تنها پاسخگوی جنایت خود نبود بلکه از حضور حاجیان ایرانی در حج امسال نیز ممانعت به عمل آورد.

139506181227509585987510

تصویری از استقبال تعدادی از سران گروه‌های تجزیه‌طلب و قومیت‌گرای ضد جمهوری‌اسلامی توسط مقامات سعودی