جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » وقوع انفجاری مهیب در یک مجتمع مسکونی پنج طبقه و شانزده واحدی در تهران که ” میرداماد” را به لرزه درآورد!

وقوع انفجاری مهیب در یک مجتمع مسکونی پنج طبقه و شانزده واحدی در تهران که ” میرداماد” را به لرزه درآورد!

ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت:  شدت انفجار در واحد اول، واحدهای  کناری را نیز دچار تخریب کرده و لوازم منازل به بیرون پرتاب شده،  شیشه‌ها، درها و پنجره ها در  سطح معبر خارج از ساختمان پرتاب و پراکنده شده و خودروهای سواری متعدد پارک شده در آن محل نیز متلاشی شده اند.

وقوع انفجاری مهیب در میرداماد تهران و چندین مصدوم بر جای گذاشت.این انفجار در یکی از واحدهای طبقه اول یک ساختمان  پنج طبقه رخ داده و هنوز علت واقعی آن تشخیص داده نشده است!

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام وقوع انفجاری مهیب در ساعت 17:28 دقیقه بعد از ظهر امروز گفت: این انفجار در مجتمع مسکونی 5 طبقه و 16 واحدی واقع در خیابان میرداماد، خیابان اطلسی اتفاق افتاد که با تماس‌های مکرر مردم بلافاصله 3 ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

ملکی با اعلام وقوع آتش سوزی مختصر در لحظات اولیه انفجار گفت: با اقدام ماموران آتش نشانی آتش مهار و از گسترش آن جلوگیری شد . در حال حاضر آتش نشانان مشغول ایمن سازی و پاک سازی محل بوده و تا دقایقی دیگر کارشناسان فعالیت خود را برای بررسی محل حادثه آغاز خواهند کرد. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به آسیب‌دیدگی مردی 40 ساله که در واحد محل وقوع انفجار حضور داشت، عنوان کرد: در واحد کناری نیز یک زن و مرد میانسان دچار آسیب شدند که هر سه آنان به عوامل اورژانس سپرده شدند.همچنین در این حادثه 18 نفر از ساکنان طبقات بالایی ساختمان محبوس شدند که با تلاش آتش نشانان به سلامت از ساختمان خارج شدند.