پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » پس لرزه های انتشار فایل صوتی حضرت آیت الله حسینعلی منتظری درمجلس همچنان بالا میگیرد!

پس لرزه های انتشار فایل صوتی حضرت آیت الله حسینعلی منتظری درمجلس همچنان بالا میگیرد!

سیدحسین نقوی و جوادکریمی قدوسی دوپاسدار کت و شلواری و ازاعضای کمیسیون امنیت مجلس با انتقاد از دکتر علی مطهری نایب رئیس مجلس، مدعی شدند که ایشان در پازل “دشمن”!! بازی میکند؟!

علی مطهری در پازل دشمن بازی می‌کند

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به نامه علی مطهری به پورمحمدی در خصوص لزوم شفاف سازی پرونده اعدام منافقین در سال 67 گفت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نباید در هر شرایطی،هر حرفی بزند و اقدامی انجام دهد، چرا که ممکن است ضدانقلاب از این اقدامات سوء استفاده کنند.وی ادامه داد: آمریکایی ها و صهیونیست با همکاری آل سعود، نیت های شومی علیه ایران دارند و می خواهند با همکاری منافقین، توطئه های خود را بر علیه مواضع انقلاب اسلامی اتخاذ نمایند و در این شرایط حساس، نامه علی مطهری با مضمون شفاف سازی در خصوص پرونده منافقین در سال 67 به نوعی بازی در پازل دشمن است و چنین اقداماتی واقعا جای سوال دارد.

بزرگ‌ترین خطر امروز برای انقلاب از نظر کریمی قدوسی

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات با بیان اینکه عزت ما در میان مسلمانان و تمامی مردم جهان نشأت‌گرفته از فرهنگ حسینی، ایثار و فداکاری است، عنوان کرد: ملتی که از فرهنگ ایثار و شهادت برخوردار است هیچ گاه شکست نمی‌خورد، رشادت‌هایی که مردان ما در جبهه و جنگ از خود نشان دادند نشانه برخورداری آن‌ها از فرهنگ فداکاری بود. نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: چه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و چه امروز با نفاق رو‌به‌رو هستیم؛ آنقدر که نفاق در حال حاضر به انقلاب ضربه می‌زند، صدام در دوران جنگ تحمیلی ضربه نزده است.

پس‌لرزه‌های سخنان نادر قاضی‌پور

علیه زنان همچنان ادامه دارد

تعدادی از نمایندگان زن مجلس نهم که از نادر قاضی‌پور به دلیل توهین به زنان، به دادسرای عمومی و انقلاب تهران شکایت کرده‌ بودند، اواسط هفته جاری در شعبه ۱۵ بازپرسی حاضر شدند و علت حضور خود در دادسرا را پیگیری شکایت از نماینده ارومیه اعلام کردند. سکینه عمرانی نماینده مجلس نهم از حضور خود به همراه تعدادی از زنان مجلس نهم در دادسرای کارکنان خبر داده و گفته است: «از اسفندماه سال گذشته که شاهد اظهارات نماینده مردم ارومیه علیه زنان بودیم، شکایت خود را به نهادهای مختلف ارائه دادیم. متاسفانه در اواسط تیرماه سال جاری بود که این شکایت به دادسرا ارجاع شد که تاخیر ۴ ماهه هم داشت.» او گفته: «روز سه شنبه ۱۷ شهریور در دادسرا حاضر شدیم و پیرامون شکایت خود از نماینده ارومیه مدارک را ارائه دادیم: شامل کلیپ سخنرانی، کپی از صحبت‌های ایشان و پرینت برخی از روزنامه‌ها که اظهارات توهین آمیز این نماینده درباره زنان را منتشر کرده بودند.» عمرانی گفته است که بر این اساس پرونده شکایت از نماینده مردم در دادسرا در جریان است و در مرحله بعد آقای قاضی‌زاده به دادسرا احضار خواهد شد.خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد.

ترامپ رهبری ولادیمیر پوتین را به رهبری باراک اوباما ترجیح می‌دهد

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ضمن انتقاد از شیوه اداره امور آمریکا توسط دولت فعلی این کشور، گفته است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، به مراتب “رهبرتر از باراک اوباماست.” آقای ترامپ که در مصاحبه تلویزیونی با شبکه ان‌بی‌سی سخن می‌گفت، اظهار داشت که ولادیمیر پوتین “کنترل محکمی بر کشورش دارد” و نحوه زمامداری رئیس جمهوری روسیه را مورد ستایش قرار داد. او گفت که در روسیه “البته نظام کاملا متفاوتی وجود دارد که من آن را نمی‌پسندم اما قطعا در آن نظام، پوتین به مراتب بیش از رئیس جمهوری ما کیفیت رهبری داشته است.” نامزد حزب جمهوریخواه گفت که از پیشنهاد ولادیمیر پوتین برای ایجاد جبهه واحدی با آمریکا برای شکست داعش استقبال می‌کند. باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرد.

اظهارات غرویان در مور کاندیداتوری ظریف

آقای ظریف 2 روز پیش به من پیغام دادند و گفتند که «این موضوع را که شما مطرح کردید، باعث یک سری فشارهایی بر من می شود؛ تشکر کرده بودند، ولی گفتند که من صدبار تا الان گفتم که نمی آیم به صحنه.» فلذا من الان دارم توضیح می دهم که یک بحث محفلی و خصوصی بوده و خود آقای ظریف زیر بار نمی روند البته ما اصرار داریم که ایشان بپذیرند و حداقل به عنوان یکی از گزینه های دارای ظرفیت و قابلیت این را مطرح کردیم. من در مصاحبه دیگری هم گفتم که برای دوره چهار ساله بعد از آقای روحانی، آقای ظریف مناسب است. ما آقای ظریف را به عنوان یک سرمایه ملی می شناسیم و در ایشان می بینیم که این ظرفیت وجود دارد. باتوجه به پیامی که آقای ظریف برای شما فرستادند دیگر این موضوع نامزدی اش دنبال نمی شود یا دوباره با ایشان رایزنی و صحبت خواهید کرد؟ آقای ظریف می گویند من اصلاً قصد رقابت با آقای دکتر روحانی را ندارم، ما هم به ایشان گفتیم که نمی خواهیم شما را تحریک کنیم که رقابت کنید، من هم در مصاحبه هایم گفته ام گزینه اول ما آقای روحانی هستند ولی اگر به هر دلیلی آقای دکتر روحانی نخواهند کاندید باشند آقای دکتر ظریف گزینه بعدی ماست. یعنی این احتمال وجود دارد که آقای روحانی تمایل به حضور در انتخابات نداشته باشند؟ هرچیزی در عالم سیاست محتمل است، قراین، این را نشان نمی دهد، آقای دکتر روحانی هستند و ما هم طرفدار آقای روحانی هستیم و بر ایشان اصرار داریم . خراسان این خبر را منتشر کرد.

نمی‌خواهیم به انتخاباتی نظیر سال ۸۴ برگردیم

محمدرضا عارف در دیدار با اعضای سازمان جوانان حزب اسلامی کار گفت: اصلاح طلبان باید در انتخابات ۹۶ دقت کنند درگیر مسائلی که در دهه ۸۰ با آن مواجه بودند نشوند چون نمی‌خواهیم به انتخاباتی نظیر انتخابات سال ۸۴ برگردیم. با کمال شرمندگی باید بگویم در مقطع فعلی فساد در کشور وضعیت نگران کننده ای پیدا کرده است. آیا این حجم از فساد زیبنده نظام ارزشی و اسلامی ما است؟ عده‌ای به جای حل ریشه‌ای مشکلات کشور دائماً در حال متهم کردن رقیب سیاسی خود هستند. مردم چه گناهی کردند که نظاره گر دعواهای حیدری و نعمتی آقایان باشند؟ مردم به مسئولان و نمایندگان رأی دادند تا به مشکلات اساسی آنها رسیدگی شود نه آنکه شاهد دعواهای بی حاصل سیاسی باشند. عده‌ای خود را فرارتر از قانون می‌دانند و بی قانونی برای آنها در عمل افتخار است، باید اجرای قانون تعهد همگان در جامعه باشد و چنانچه اصلاحی در قانون لازم است فقط و فقط از طریق مرجع اصلی برای رفع مشکل اقدام شود. ایلنا این خبر را منتشر کرد.

در انتخابات همه بزرگان یک جناح از طرف مردم یکجا حذف شدند

اعلام عدم التزام به اسلام و انقلاب اسلامی، آن هم برای ۵۰۰ عالم و فاضل حوزه‌های علمیه را زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای تشکّل‌های دانشجویی استان خراسان رضوی گفت: مردم آگاه فریب نمی‌خورند ، در زمانی که هر خبری در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر شهپر ابزار اطلاع رسانی به سراسر جهان می‌رسد، نمی‌توان با هدف بی‌خبر ماندن مردم، به سانسور روی آورد و یا خرده شیشه در نان مردم ریخت. چرا که مردم و به ویژه جوانان، از همه چیز خبر دارند. متأسفانه در جامعه کسانی هستند که اگر حرفهای هر منتقدی ولو دلسوز مخالف جریانات فکری و سیاسی آنان باشد، برخوردهای سلبی می‌کنند که این کار اصلاً با روح انقلاب سازگار نیست. اعلام عدم التزام به اسلام و انقلاب اسلامی، آن هم برای ۵۰۰ عالم و فاضل حوزه‌های علمیه را زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست ، هر یک از این آقایان که رد صلاحیت شدند، در حوزه های علمیه شاگردان زیاد و در اقصی نقاط جامعه منبر دارند و حتی بعضاً ائمه جمعه و جماعات هستند. در انتخابات ۷ اسفند ۹۴ همه بزرگان یک جناح از طرف مردم یکجا حذف شدند و همه افراد لیست دوم و سوم جناحی دیگر یکجا انتخاب شدند، وجهه تمایز این دو لیست، شعار اعتدالی بود و رأی لیست منتسبین به گروه اعتدال، نشان از توجه مردم جامعه به این اصل اسلامی و شیعی است که باید به عنوان پیام انتخابات، مورد توجه مسئولان قرار گیرد. ایلنا این خبر را منتشر کرد.

تمام اسناد تفحص از بنیاد شهید را منتشر می‌کنم

حرف‌ و حدیث‌هایی از جنس تطمیع و تهدید نمایندگان که موجب کناره‌گیری برخی از آنها از تحقیق و تفحص شد. حالا امیر خجسته، رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس نهم از بنیاد شهید، دوباره از این پرونده جنجالی صحبت می‌کند. خجسته به خبرآنلاین گفت: آن‌ قدر که من سر موضوع تحقیق و تفحص اذیت شدم – چون دیدم که در حق ایثارگران اجحاف می‌کنند – در زمان اسارتم در زندان‌های صدام در عراق، تا این اندازه رنج نکشیده بودم. با این‌ حال، او درباره تطمیع یا تهدید نمایندگان تأکید کرد: «نه این که بگوییم کسی پای موضوع نایستاد اما در کمیته تحقیق و تفحص حضور پیدا نکردند. آقایان گروسی، جعفرزاده و افخمی پای کار بودند اما دیگران نبودند. عرض من این است که شبکه‌ای وجود داشت و به طرق مختلف تلاش می‌کردند تحقیق و تفحص را بی‌خاصیت کنند.» خجسته نکته دیگری را درباره برخی رسانه‌ها مطرح می‌کند و مدعی می‌شود که برخی از رسانه‌ها از مفاسد اقتصادی دفاع می‌کنند. او درباره سازوکار چنین حمایت‌هایی می‌گوید: «بالاخره پیام‌هایی رد و بدل می‌شود و برخی خبرگزاری‌ها وکانال‌های تلگرامی‌ دفاع می‌کنند. روشن است که هماهنگ هستند. در مقابل، من همین‌جا اعلام می‌کنم اگر پا را از گلیم خود درازتر کنند و با وجود غارت بیت‌المال همچنان به زیاده‌گویی‌هایشان ادامه دهند، من تمام اسناد تحقیق و تفحص را در مجلس منتشر کرده و در اختیار نمایندگان قرار خواهم داد.»

سهم هر ایرانی از پول نفت چقدر است؟

طبق آمار غیر رسمی که در سال ۹۳ منتشر شد سهم هر ایرانی از درآمد نفتی حدود ۴۵ هزار و ۷۱۲ تومان در ماه بوده است. اقتصادنیوز در گزارشی آورده بود: بر اساس آخرین آمارها و اطلاعات غیررسمی، ایران به‌ طور متوسط روزانه حدود یک‌ میلیون و ۳۰۰ تا یک‌ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت و میعانات گازی صادر می‌کند. البته بخش عمده‌ای از درآمد صادراتی نفت ایران به دلیل تحریم‌ها در حساب‌های خارجی بانک مرکزی و شرکت ملی نفت بلوکه می‌شود. با این حال چنانچه قیمت صادراتی نفت و میعانات گازی ایران را ۶۰ دلار در هر بشکه فرض کنیم، می‌توان چشم‌اندازی تقریبی از میزان درآمدهای نفتی دولت به دست آورد. حاصل‌ضرب ۶۰ دلار در صادرات یک‌ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت به رقم ۷۸ میلیون دلار در روز می‌رسد اما همه درآمد نفت صادراتی ایران به دولت نمی‌رسد. بر اساس قانون بودجه سال ۹۳ کل کشور، ۲۶ درصد از درآمد نفت مستقیما به صندوق توسعه ملی واریز می‌شود و ۲ درصد نیز برای بازپرداخت عیدانه سال ۹۱ (که دولت دهم از این صندوق برداشت کرده بود) به حساب صندوق می‌رود. ۱۴.۵ درصد از این درآمدها هم در اختیار شرکت ملی نفت قرار می‌گیرد تا صرف هزینه‌های سرمایه‌گذاری این شرکت شود. بنابراین تنها ۵۷.۵ درصد از کل درآمد نفت به بودجه دولت وارد می‌شود. با این حساب تنها ۴۴ میلیون و ۸۵۰ هزار دلار از کل درآمد روزانه نفت ایران می‌تواند به حساب دولت وارد شود. با محاسبه نرخ دلار ۲۶۵۰ تومانی در نظر گرفته‌ شده در قانون بودجه، مجموع درآمد ریالی صادرات نفت روزانه به ۱۱۸ میلیارد و ۸۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد که در هر ماه (۳۰ روز) سه هزار و ۵۶۵ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان خواهد بود.

 اگر مصدق بود وFATF را می‌دید دق می‌کرد!
 
آیت الله علم الهدی با بیان اینکه نمایندگان مجلس وظیفه دارند مسائل را عمیق پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: مسئله FATF و قراردادهای نفتی مسئله کوچکی نیست و باید دقیق بررسی شود، اگر قراردادهای نفتی به گونه‌ای است که کشورهای خارجی مالک چاه‌های نفت می‌شوند، اگر سرمایه ملت از دست برود نمایندگان مقصر هستند زیرا مردم به آنها اعتماد کرده‌اند و سالیان پیش در جریان ملی شدن صنعت نفت افراد زیادی تلاش کرده‌ و حتی جان خود را فدا کرده‌اند.نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ادامه داد: اگر مسئله FATF حل نشود دچار خودتحریمی می‌شویم و حتی افراد وابسته به کشور‌های خارجی مانند(هوشنگ امیر احمدی) می‌گوید اگر مصدق بود و این قراردادها را می‌دید دق می‌کرد و این نشانه عمق فاجعه است که فرد وابسته به آمریکا این حرف را بزند. امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به اینکه عمق مسائل را نخبگان درک می‌کنند، گفت: اگر مردم عادی از عمق قضایا باخبر شوند جریانات زیادی ایجاد می‌شود، نباید از اعتماد مردم سوء استفاده شود، همانطور که تصویب برجام توسط مجلس قبل لکه سیاهی بر آن مجلس است اگر مسئله قراردادهای نفتی حل نشود نیز این لکه سیاه برای این دوره مجلس می‌ماند.

نظر منفی مؤتلفه نسبت به احمدی‌نژاد

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی مؤتلفه گفت: بخشی از جبهه پایداری نظر مثبتی درباره حمایت از محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری دارند. بعضی از نمایندگان ادوار هستند که نظرشان نسبت به ایشان مثبت است. مؤتلفه نیز راجع به این موضوع نظر مثبتی ندارد.

بازداشت ۹۰۰ نفر طی دو روز در شیراز

سرهنگ ناصر کشاورز، در یک کنفرانس خبری که با هدف تشریح کشفیات ۴۸ ساعت گذشته کلانتری‌های شیراز تشکیل شده بود، گفت: طرح ارتقاء امنیت عمومی در ۲ روز ۱۳ و ۱۴ شهریور با اولویت برخورد با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر اجرایی شد.او ادامه داد: در این ۲ روز عوامل انتظامی در سطح شیراز موفق به کشف حدود ۹ کیلوگرم انواع موادمخدر، ۲ قبضه سلاح جنگی، ۲۷ قبضه سلاح شکاری، ۱۳۶ عدد فشنگ، ۱۱۰ کیلوگرم پودرهای غیرمجاز و مقادیر قرص‌های روانگردان و ۱۲ خودرو سرقتی شدند.کشاورز با اشاره به دستگیری ۲۷۷ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز در این عملیات، گفت: ۳۲۰ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز هم به شکل خود معرف بازداشت شده‌اند.این مقام انتظامی گفت: در عملیات‌های انجام شده توسط کلانتری‌های مختلف شیراز، ۹۰۰ متهم دستگیر شدند که ۸۴ درصد از آنان تحت تعقیب دستگاه قضایی بودند.

در عربستان سفیر و دیپلمات نداریم که پیگیر پرونده منا باشد

حسن قشقاوی، معاون کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه ایران، خبر داد که سرکنسول ایران در عربستان سعودی «پیش از واقعه سفارت عربستان با ۲۸ وکیل سعودی در ریاض گفتگو کرد و دو تن از آنان وکالت ما را پذیرفتند»، اما حمله به اماکن دیپلماتیک سعودی در ایران «بهانه‌ای دست عربستان داد».او گفت: «اکنون سفیر و دیپلماتی در عربستان نداریم تا پیگیر خواسته‌های ما و اقامه دعوی درباره فاجعه منا باشد

واکنش اینستاگرامی قالیباف به حادثه “مترو کیانشهر”

در پی حادثه شب گذشته و ریزش در مترو کیانشهر محمد باقر قالیباف در صفحه اینستاگرام خود نوشت:« برای امنیت، رونق و آبادانی شهرمان، عده‌ای شبانه روز مشغول کارند؛ رفتگران، آتش‌نشانان، کارگران و مهندسان. زیر پوست همین شهر بزرگ، مهندسان و کارگرانی با غیرت شبانه روز درحال تلاشند.مجاهدتی که ما اغلب از نتایج لذت بخشش بهره‌مند می‌شویم و لحظات سختش را هیچ گاه لمس نمی‌کنیم. دیروز چهار کارگر شریف در حادثه‌ای در کارگاه مترو کیانشهر جانشان را از دست دادند و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند. از خداوند بزرگ برای درگذشتگان طلب آمرزش می‌کنم و امیدوارم مجروحان این حادثه سریع‌تر بهبود یابند.دوستان من در شهرداری در تلاش برای رسیدگی همه جانبه به بازماندگان و مجروحان این حادثه هستند؛ هرچند این فقدان‌ها قابل جبران نیست.هیات بررسی موظف‌اند هر چه زودتر علت این اتفاق را بیابند و برای جلوگیری از اتفاقات مشابه از هیچ کاری فروگذار نکنند.»
 
در قانون مبارزه با پولشویی مجلس نهم FATF نیست!

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی گفت: در مصوبه مجلس قبل برای مبارزه با پولشویی هیچ اشاره و الزامی برای عضویت دولت ایران در FATF وجود ندارد.وی افزود: در این قانون گروه‌های تروریستی که هدف هستند مشخص شده‌اند و دلیلی ندارد وقتی که ما برای مبارزه با پولشویی و گروه‌های تروریستی قانون داریم تن به FATF بدهیم.عضو کمیسیون قضایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: جالب اینجاست که به هنگام تصویب قانون مبارزه با پولشویی مسئولین دولتی تاکید داشتند که این قانون و گروه‌های تروریستی ذکر شده در آن در مجلس به تصویب برسد تا ایران از لیست سیاه خارج شود و حال نیز برای عضویت در FATF نیز همین عذر را می‌آورند.فارس این خبر را منتشر کرده است.

کنایه سنگین فرمانده نیروی هوایی سپاه به هاشمی

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت:وضعیت ایران را با دو کشور شکست‌خورده ژاپن و آلمان که اجازه ندارند ارتش داشته باشند مقایسه می‌کنند و می‌گویند اگر نیروی نظامی نداشتیم وضعمان خوب بود، من نمی‌دانم واقعاً می‌فهمند و این حرف‌ها را می‌زنند یا نمی‌فهمند؛ اگر جرأت دارند چند روز بدون محافظ تردد کنند بعد بگویند کشور نیروی نظامی نمی‌خواهد.

پیشنهاد تسلیحاتی ۱۱۵ میلیارد دلاری آمریکا به عربستان

بر اساس یک سند محرمانه گزارش داد: این پیشنهاد که بالاترین پیشنهاد تسلیحاتی ارائه‌شده آمریکا به عربستان سعودی در ۷۱ سال اخیر به شمار می‌آید، فروش تسلیحات و تجهیزات و همچنین ارائۀ آموزش‌های نظامی را شامل می‌شود.این گزارش که از سوی «ویلیام هارتونگ» از مرکز سیاست بین‌المللی در امریکا تهیه شده، متشکل از ۴۲ قرارداد جداگانه است که هنوز بخش اصلی آن به عربستان ارسال نشده‌است.هارتونگ به رویترز گفت این گزارش در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۸ شهریور) منتشر خواهد شد. گزارش هارتونگ براساس داده‌های آژانس همکاری امنیتی دفاعی منتشر شده است.هارتونگ تصریح کرد حجم تسلیحاتی که امریکا به عربستان سعودی می‌فروشد، می‌تواند اهرم مناسبی برای اعمال فشار علیه ریاض باشد.هارتونگ گفت: «اکنون زمان آن است که دولت اوباما از بهترین اهرمی که در اختیار دارد، وابستگی عربستان سعودی به تسلیحات و حمایت امریکا، در اولین گام علیه جنگ در یمن استفاده کندهارتونگ ادامه داد: پس گرفتن پیشنهاد کنونی جهت ارائۀ تانک‌ها یا توقف بخشی از ده‌ها میلیارد تسلیحات و خدمات نظامی، پیامی روشن به رهبران سعودی است که آنها باید بمباران همه جانبه مناطق نظامی و غیرنظامی یمن را متوقف کنند و گام‌هایی واقعی در جهت مقابله با افزایش تلفات غیرنظامیان بردارند.

۱.۱میلیون زن مجرد در کشور تنها و جدا از خانواده زندگی می‌کنند

لمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از وجود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار زن سرپرست خانواده و بیش از یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار نفر زن مجرد که جدا زندگی می‌کنند در کشور خبر داد.مهر این خبر را منتشر کرده است.

شجاعی مهر خبر ابتلا به بیماری سرطان را تکذیب کرد

هرمز شجاعی مهر مجری برنامه خانواده یک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر ابتلای وی به بیماری سرطان، گفت: این خبر صحت ندارد و تنها برای عمل ساده تیروئید بستری شدم.وی عنوان کرد: تیروئید من سم تولید می‌کرد به همین جهت دیروز در بیمارستان بستری شدم و فردا مرخص خواهم شد.گفتنی است؛ بعد از شایعات مختلف پیرامون هنرمندان و بازیگران، این بار این شایعات گریبان هرمز شجاعی مهر، مجری برنامه خانواده یک گرفت و خبری از ابتلای این مجری به بیماری سرطان در فضای مجازی منتشر شد.

اطلاعات محرمانه تیم ملی ایران چگونه لو رفت؟

در ادامه اقدامات ضدجاسوسی سرمربی تیم ملی این بار هم کی روش سعی کرد تا در شن یانگ اطلاعاتی از درون اردوی ایران درز پیدا نکند اما این بار با رودست چینی‌هاروبرو شد.به گزارش”ورزش سه”، خبرنگاران چینی برای این که بتوانند خبرهای اردوی تیم ملی ایران را کامل بگیرند، با هرکسی که دم دست‌شان می‌آمد، زد و بند می‌کردند ازجمله راننده اتوبوس تیم ملی تا مسئولان هتل و راننده اختصاصی اشکان دژاگه! قبل از بازی با چین خبر رسید دو بازیکن ایران عازم بیمارستان شده‌اند تا آزمایشات و تست های پزشکی را انجام بدهند. این خبر محرمانه بود تا این که یکی از روزنامه‌های چینی آن را منتشر کرد و باعث بهت و حیرت کارلوس کی روش و مسئولان تیم ملی شد.وقتی خبر منتشر شد تازه مسئولان تیم ملی فهمیدند چه رکبی از میزبان خود خورده‌اند. یکی از مسئولان تیم ملی با تایید این خبر گفت:«ما بعداً فهمیدیم از طریق راننده‌ای که اشکان را به بیمارستان برده بود، این خبر را گرفتند. به خاطر همین گفتیم باید یک نفر را مأمور کنیم تا حواسش به این چیزها باشد».

هاشمی رفسنجانی: با حضور من و شهید مطهری در شورای انقلاب، کمتر تندروی می‌شد

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، شب گذشته در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی، با ابراز رضایت از سطح علمی نمایندگان استان، گفت: اگر این تناسب در نمایندگان مجلس هم باشد، امید مردم در جامعه، به اقدامات عقلانی بیشتر می شود. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: تا زمانی که من و شهید مطهری در شورای انقلاب بودیم، کمتر برای دولتی کردن کارها و نهادها تندروی می‌شد، ولی در مقطعی که به خاطر ترور، در شورا نبودیم، تندروی کردند.