پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » پاسدار اطلاعاتی عبدالله گنجی: آیا اظهارا ت علی یونسی سنجیده است؟به نظر من نیاز به عذرخواهی دارد.

پاسدار اطلاعاتی عبدالله گنجی: آیا اظهارا ت علی یونسی سنجیده است؟به نظر من نیاز به عذرخواهی دارد.

 اینکه اهل سنت می توانند در حل مشکلات با عربستان کمک کنند، پیشنهادی است در حد فاجعه سیاسی
عبدالله گنجی – مدیر مسئول سایت جوان نیوز- معتقد است که اظهارات یونسی مشاور رییس جمهور مبنی بر اینکه اهل سنت می توانند در حل مشکلات با عربستان کمک کنند، در حد فاجعه سیاسی است.

گروه سیاسی بولتن نیوز: عبدالله گنجی معتقد است که اظهارات یونسی مشاور رییس جمهور مبنی بر اینکه اهل سنت می توانند در حل مشکلات با عربستان کمک کنند، در حد فاجعه سیاسی است.

اظهارات یونسی در حد فاجعه سیاسی

به گزارش بولتن نیوز، وی در ادامه یادداشتی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده، آورده است:

این ایده هم توهین به اهل سنت ایران است و هم توهین به نظام.در مورد نظام توهین این است که نوعی عجز و ناتوانی را القا می کند و درماندگی و دست دراز کردن به لابی های غیر رسمی و فروملی را یاد اور می شود.
اما در باره اهل سنت ایران توهین این است که انان را هم تراز و یا مورد اعتماد وهابیت معرفی کرده است و نوعی اتهام ارتباط یا وابستگی اهل سنت ایران به وهابیون ال سعود را القا می کند.در حالی که دو روز پیش شیخ برجسته الازهر مصر وهابیت را جز اهل سنت ندانست و کشته های انان در یمن را اهل جهنم دانست. این چه سخنی است که به زبان یک مسئول  که لباس دین هم برتن دارد جاری می شود؟.اخیرا در یک نظر سنجی معتبر ملی که نمونه ان 180هزارنفر بود ودر باره ارزشهای انقلاب اسلامی انجام شده بود،در بخش استانی سیستان و بلوچستان دومین استان در اعتقاد به ولایت فقیه بود .ایا این اظهارا ت یونسی سنجیده است؟به نظر من نیاز به عذرخواهی دارد.

انتهای پیام/