جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی فحاشی های رژیم ایران را یکصدا محکوم کرد

سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی فحاشی های رژیم ایران را یکصدا محکوم کرد

 دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در اظهاراتی گفت اظهارات مسئولان بلندپایه ایران با اصول و ارزش های دین اسلام منافات دارد!
ناله های جانکاه سایت درون حاکمیت از واکنش کنفرانس کشورهای اسلامی!
سایت «تابناک» در نوشته ای جانسوز مینویسد: ، طنز تاریخی قرن 21 این است که تروریست ها در این قرن در جایگاه قاضی، حامیان حقوق بشر و داعیه دار مبارزه با تروریست قرار گرفته اند و قربانیان تروریسم در جایگاه متهم!

حج امسال با کارشکنی و سیاسی کاری سعودی ها بدون حضور حجاج ایرانی در حال برگزاری است. حکام بی خرد سعودی با بهانه های واهی و جوسازی های فراوان پس از قطع روابط دیپماتیک، اجازه حضور حجاج ایرانی در این مراسم را ندادند و صد عن سبیل الله کردند.

سعودی ها در این برهه تاریخی، اقداماتی انجام می دهند که از یک دولت عاقل بعید است. در همین راستا، پس از پیام رهبر انقلاب به مسلمانان جهان به مناسبت فرا رسیدن موسم حج و انتقاد به عملکرد سعودی ها در مدیریت حادثه وحشتناک منا و همچنین ارائه پیشنهادهایی برای برگزاری مناسب حج، موجی از اظهارات بی ادبانه و به دور از عقلانیت از جانب مقامات سیاسی و مذهبی وهابی های سعودی در حال انتشار است.

«عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ»، مفتی وهابی عربستان در ابتدا ایرانی ها را غیر مسلمان و فرزندان مجوس‌‌ خواند. پس از آن، «محمد بن نایف» ولیعهد کم خرد سعودی ها، مسئولان ایرانی را به جلوگیری از اعزام شهروندانش به حج امسال متهم کرد و آنها را در مقابل خداوند و جهانیان مسئول دانست!

اما سعودی ها تنها در واکنش به بیانات رهبر انقلاب به اراجیف خودشان بسنده نکردند، بلکه عمال خود در سازمان ها از جمله سازمان کنفرانس اسلامی و شورای همکاری خلیج فارس را نیز به خط کرده اند که از اقدامات وهابی ها حمایت کنند.

شورای همکاری خلیج فارس با انتشار بیانیه ای گستاخانه به پیام رهبر معظم انقلاب، به کنگره حج واکنش نشان داد. این شورا در این بیانیه، انتقادات رهبر انقلاب را در رابطه با مدیریت حج، اقدامی تحریک آمیز با اهداف مشخص معرفی کرده و «عبداللطیف الزیانی» دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در همین راستا در اظهاراتی گستاخانه بدون توجه به وقاحت آل سعود به دلیل عدم عذرخواهی از مسلمانان جهان پس از به شهادت رساندن حدود ۷ هزار حاجی مدعی شد: اتهامات آیت الله خامنه ای باطل و توهین آمیز است.

وی در ادامه یاوه گویی های خود چشمانش را بر دروغ گویی روزانه بوق های رسانه ای این کشور در منحرف کردن حقایق حج سال گذشته بست و گفت: ما حملات رسانه ای ظالمانه و اظهارات مکرر مسئولان بلندپایه ایرانی خطاب به عربستان را رد می کنیم.

سخنگوی سازمان کنفرانس اسلامی نیز در ادعایی بی شرمانه در گفت و گو با گلف نیوز، مسئولان ایرانی را به عدم سیاسی کاری در موضوع حج دعوت کرده است!

این اظهارات به دور از عقلانیت و غیرت دینی، نشان می دهد، همان طور که رهبر انقلاب امروز بیان کردند، متأسفانه این شجره‌ خبیثه‌ ملعونه دهان‌ها را با پول بسته است و یا اینکه با پول کلمات دیگری بر زبان آنها می راند.

در واقع به جای اینکه همه نهادهای بین المللی گریبان این رژیم کودک کش و تروریست پرور را برای جنایت هایی که در سطح منطقه از عراق، سوریه و یمن گرفته تا جنایت بزرگ منا را بگیرد، مقام ریاست شورای حقوق بشر را نیز به این رژیم  اعطا می کند.

گویی همه نهادهای به اصطلاح حقوق بشری و کشورهای داعیه دار این موضوعات چشمان خود را روی این جنایات بسته و سکوت مرگ گرفته اند و به جای اینکه رژیم سعودی را وادار به تغییر رفتار و احترام به قوانین بین المللی کنند، ایران را که از این موضوعات آسیب دیده، متهم می کنند.

طنز تاریخی قرن 21 این است که کودک کشان تروریست در این قرن در جایگاه قاضی، حامیان حقوق بشر و داعیه دار مبارزه با تروریست قرار گرفته اند و قربانیان تروریسم در جایگاه متهم! این رویه تا جایی ادامه دارد که دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس ـ که کشورش داعیه دار اسلام است ـ در سال های گذشته، هزاران مسلمان را در یمن، سوریه و عراق به خاک و خون کشیده است و در اظهاراتی در این زمینه ادعا می کند، اظهارات مسئولان بلندپایه ایران با اصول و ارزش های دین اسلام منافات دارد و حاوی عباراتی ناپسند و زشت است که شایسته نیست از قلب و زبان هیچ مسلمانی خارج شود!