شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » نظام و مراسم “گربه چلانی”!!

نظام و مراسم “گربه چلانی”!!

آخوند مهدی طباطبایی: آقای رفسنجانی و آقای خامنه ای نظام را مثل یک پارچه خیس از دوطرف میچلانند تا خشک شود!

به گزارش اعتماد، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد مهدي طباطبايي، استاد اخلاق گفت: «دشمن مي‌خواهد بين هاشمي و حضرت آقا اختلاف بيندازد. به نظرم من هر دو نظام را مي‌خواهند؛ اما مردم بد مي‌فهمند، البته نه مردم بلكه چند نفر كودكانه مي‌فهمند و عمل مي‌كنند؛ پارچه خيس را اگر بخواهيم آبش را بگيريم، بايد يكي به چپ و ديگري به راست بچرخاند. حال اگر كودكي آنجا باشد مي‌گويد چرا عكس هم پارچه را مي‌چرخانيد.؟!”

چلاندن پارچه خیس و گرفتن آب آن، شاید مثال خیلی دقیقی باشد! چون همانطوری که همه دارند لحظه به لحظه مشاهده میکنند چلاندن نظام از چپ و راست برعکس یکدیگر در دوجهت کاملا معکوس آن را خشک و بی رمق و بیجان کرده. جان و نَفَس آن را کاملا گرفته.

آخوند مهدی طباطبایی ادامه میدهد:”خدا شاهد است همه همت آقاي هاشمي براي حفظ رهبري است؛ ايشان ده بار گفته اگر نظر رهبري خلاف نظرم باشد تبعيت مي‌كنم؛ البته وظيفه‌اش هم همين است!»

در واقع آخوند مهدی طباطبائی میگوید : خامنه ای و رفسنجانی نیتّشان یکی است. خشک کردن نظام و گرفتن تری و تازگی و آب  و انرژی حیاتی از آن. عملشان هم با نیّتشان یکی است. حتی بچه ها هم این را فهمیده اند!! اگرچه آخوندهای بادمجان دورقاب چین نمیفهمند که همه فهمیده اند!

عابری از راهی میگذشت. دید دونفر دارند در رودخانه گربه ای را شستشو میدهند. آنها را نهی کرد و گفت: “دارید این بیچاره را میکشید!” گفتند: “بتو مربوط نیست. برو دنبال کار خودت.” آن عابر رفت. غروب ،ازهمان راه برگشت. دید گربه مُرده و نعشِ بیجانش کناررودخانه روی زمین افتاده. آن دو نفر هم  که داشتند اورا میشستند بالاسرش ایستاده اند. به آنها گفت:”نگفتم شماها عاقبت این گربه را به کُشتن میدهید.؟!” اما آنهادونفری یکصدا جواب دادند: ” نه بابا! خیالت راحت باشد! موقع شستن نبود که مُرد. موقع چلاندن مُرد!”