پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » حقه بازیهای باورنکردنی سازمان تبلیغات ضداسلامی برای رنگ کردن مردمی که از سفرحج به بیت الله الحرام و حرمین شریفین ممنوع شده اند

حقه بازیهای باورنکردنی سازمان تبلیغات ضداسلامی برای رنگ کردن مردمی که از سفرحج به بیت الله الحرام و حرمین شریفین ممنوع شده اند

سازمان تبلیغات اسلامی دریک فرار روبه جلو با یک ترفند محیلانه و خدعه آمیز “ایرانیهای ممنوع الحج” را به عنوان “کاروانهای بیت العتیق” در شهرهای ایران میچرخاند و فیلم آن را در شبکه افق صدا- سیما منتشر میکنند! اشخاصی که در این کاروانها حرکت داده میشوند مانند حجاج مکه معظمه لباس إحرام بر تن میپوشانند!

پخش زنده تلویزیونی برنامه‌های کاروان بیت عتیق طی روزهای 10 تا 18 شهریورماه امسال توسط شبکه افق صورت خواهد گرفت.

 این برنامه از دهم شهریور آغاز شده و تا هیجدهم ادامه دارد و زمان پخش آن نیز هر روز ساعت 18 تا 19 از شبکه افق خواهد بود و تکرار آن هم ساعت ۱۴.۳۰ روز بعد به روی آنتن می رود.

گزارش کامل این هوچیگری بسیجی با همدستی سازمان تبلیغات رادیو- تلویزیون مرتضی عسگری، زیر نظارت و تامین مخارج سازمان تبلیغات اسلامی  با هدف مغزشوئی توده های مردم در فصل حج بیت الله به شرح زیر  از سایت اطلاعاتی “مشرق نیوز” نقل میشود:

برنامه «مهاجر الی الله» ویژه پخش زنده حضور کاروان بیت عتیق به مناسبت سالروز فاجعه منا، دهم تا هجدهم شهریور از شبکه افق پخش خواهد شد.

پخش زنده برنامه‌های «کاروان بیت عتیق» ویژه سالروز فاجعه منابه گزارش مشرق، مهرماه سال گذشته بود که خبری تاسف برانگیز و دردناک توسط خبرگزاری های سراسر جهان مخابره شد، همزمان با عید قربان و در مراسم رمی جمرات، در «خیابان ۲۰۴» نزدیک تقاطع با «خیابان ۲۲۳»، در منطقهٔ منا ازدحام حجاج سبب جان باختن هزاران نفر شد.مقامات رسمی عربستان دو روز پس از وقوع حادثه تعداد جانباختگان را ۷۶۹ نفر اعلام کردند ولی مشاهدات عینی حکایت از تعداد بسیار بیشتری داشت هر چند هنوز آمار دقیقی از این حادثه مشخص نشده است.در این بین 464 نفر از زائران ایرانی هم در بین جانباختگان بودند؛ رهبر معظم انقلاب به مناسبت این فاجعه عظیم، سه روز عزای عمومی اعلام کردند و جمهوری اسلامی برای بازگرداندن پیکر جانباختگان تلاش بسیار کرد و موفق شد تعداد زیادی از پیکرهای مطهر حجاج را به کشور بازگرداند.

اینک و در آستانه سالروز این فاجعه دردناک که عملکرد و مدیریت ضعیف دولت سعودی در شکل گیری و تلفات بعدی آن آشکار بود، کاروانی به یاد و خاطره جانباختگان فاجعه منا در شهرهای مختلف کشورمان به راه افتاده است.
یه گزارش روابط عمومی شبکه افق، هدف از راه اندازی کاروان «بیت عتیق»، بزرگداشت بین المللی شهدای حج و منا در هفت شهر کشور و پخش زنده تلویزیونی آن است.
 آغاز حرکت این کاروان از شهر مهاباد در روز دهم شهریورماه بوده و سپس  لنگرود، قائمشهر، بندر ترکمن، گنبد کاووس و نیشابور از دیگر شهرهایی هستند که در این مسیر قرار می گیرند و در پایان، کاروان بیت عتیق در تهران مستقر می شود و اختتامیه ای در پایتخت خواهد داشت.
 برنامه کاروان بیت عتیق در شهرهای مختلف شامل حضور اعضای کاروان در محل نمایشگاه، شروع مراسم از نماز ظهر تا نماز مغرب و عشاء، یک ساعت پخش زنده تلویزیونی، پخش فیلم های مستند، برنامه های مخصوص کودکان، روایت فاجعه منا از زبان شاهدان عینی، تجلیل از خانواده شهدا و اجرای برنامه توسط هنرمندان خواهد بود.

 همچنین قرار است در شهرهایی همچون ارومیه، تبریز، اردبیل، قم، کرج، بوشهر، شیراز، آبادان، یاسوج، شهرکرد، اصفهان، یزد، بیرجند، مشهد، خرم آباد، بجنورد، رشت، ساری و گرگان نیز نمایشگاه گزیده آثار فراخوان بیت عتیق بدون حضور کاروان برگزار شود.

 حضور کاروان بیت عتیق در شهر گنبد کاووس- یکشنبه ۱۴ شهریورماه
پخش زنده برنامه‌های «کاروان بیت عتیق» ویژه سالروز فاجعه منا
حسین شیرعلی مدیر تولید ویژه برنامه «مهاجر الی الله» که به پخش زنده برنامه های کاروان بیت عتیق اختصاص دارد در این زمینه خاطرنشان کرد: پیش از شروع پخش زنده، برنامه هایی توسط اعضای کاروان برای مردم حاضر در محل اجرا می شود سپس شاهد میان برنامه ای خواهیم بود که تیتراژ اولیه برنامه زنده هم به شمار می رود.سید مرتضی جوادی به عنوان مجری برنامه طی سه روز اول حضور می یابد و سید علی ضیاء مجری سه روز دوم خواهد بود.گفت وگو با امام جمعه شهرهای میزبان کاروان بیت عتیق، اجرای آهنگ و سرودهای متناسب توسط خوانندگان حاضر در برنامه، پخش موسیقی و سرودهایی به صورت میان برنامه و شعرخوانی توسط شاعران جوان کشورمان، از دیگر بخش های این برنامه هستند.
در ادامه تصاویر حضور این کاروان در شهرهای مختلف را می توانید ببیند: