شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » محمدرضانقدی رئیس بدنام سازمان بسیجیهای مغزشویی شده، موضع رسمی گرفت: درصحت اعدامهای 67 جای شک و تردید نیست!

محمدرضانقدی رئیس بدنام سازمان بسیجیهای مغزشویی شده، موضع رسمی گرفت: درصحت اعدامهای 67 جای شک و تردید نیست!

به گزارش خبرگزاری ایرنا، پاسدار محمدرضا بسیجی نقدی  که به مشهد رفته روز سه شنبه نهم ادعا کرد وقتی نظام درسال 1367 اقدام به اعدام “منافقان” یعنی معاندان  جمهوری اسلامی  کرد  ومسئولان این اعدامها را «منطبق بر موازین حقوقی، فقهی، قانونی، اسلامی، بین‌المللی و داخلی» براساس اجرا کردند که کاملا صحیح بوده و جای چون و چرا نیست زیرا آنها به جرم «تبانی با صدّامیان و سازماندهی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران» اعدام شدند واعدام‌های سال ۶۷ بر اساس فتوای آیت‌الله خمینی، و دارای مبانی محکم فقهی و حقوقی است. اما حالا برخی از اشخاصی که فرزند آدم بزرگ و مشهوری ( یعنی شهید علامه مرتضی مطهری گدر علی مطهری) هستند، اظهارنظر می‌کنند که کار اشتباهی است.
تشتت در مجلس
به گزارش خبرگزاری مهر، مخالفان علی مطهری در مجلس  در نامه ای خطاب به «هیات نظارت بر رفتار نمایندگان» خواستار برخورد با مطهری شدند. اما یک عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام کرد این موضوع هیچ ارتباطی به این هیات ندارد. محمدجواد جوادجمالی نوبندگانی گفته است: «این موضوع، به هیات نظارت ربطی پیدا نمی‌کند، زیرا نظارت ما در جنبه‌های خاصی از شئون نمایندگان است».محسن کوهکن نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی به خبرگزاری مهر گفت: «مسئله‌ای مثل اظهارات آقای مطهری را که به معنای حاشیه‌سازی و فاصله‌گرفتن از اصول است، باید با تذکر حل کرد. البته اگر اقدام ایشان خلاف امنیت ملی باشد باید بخش دیگری بررسی کند».علی مطهری، واکنش‌ها به نامه خود را «حساسیت‌هایی عجیب و غریب» توصیف کرده که به گفته وی، با «اهداف سیاسی» مطرح می‌شود.