پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » ابراز وحشت فزاینده سایتهای تکفیری وابسته به اداره فرقه و ادیان از گستره گفتگو پیرامون کتابهای آقای محمد علی طاهری

ابراز وحشت فزاینده سایتهای تکفیری وابسته به اداره فرقه و ادیان از گستره گفتگو پیرامون کتابهای آقای محمد علی طاهری

سایت تکفیری موسوم به دیده بان از سایتهای تکفیری جیره خوار مراکز تکفیری موسوم به “اداره فرق و ادیان” تحت پوشش ضابطان تکفیری آخوندنمای اسلام ستیز خمینی زدا– که زیرچترقرارگاه ٍثارالله سپاه پاسداران نفوذ کرده اند- در ادامه ایجاد موج “طاهری هراسی” به بیراهه گویی درباره شبکه خبری “من و تو” پرداخته و مینویسد:

برنامه “سالی تاک” در شبکه بهایی “من و تو” در اقدامی مشترک با “فرقه ی کیهانی” اقدام به تبلیغ برخی از کتاب های سرکرده این “عرفان انحرافی” نمود. همکاری تبلیغاتی بهاییت و “عرفان حلقه”شبکه بهایی “من و تو” بدنبال بروز رسانی عرفان حلقه!

 به گزارش موسسه راهبردی دیده بان، یکی از دلایل راه اندازی شبکه ای فارسی زبان ماهواره ای تبلیغات رسانه ای درخصوص موضوعات هدفمند برای صاحبان آن رسانه بوده است.بطوریکه این شبکه ها با هزینه های مالی فراوان در جهت نفوذ و جنگ نرم در تلاش مضاعف برای این مهم گاهی با ایجاد موج رسانه ای به یک موضوع خاص پرداخته اند و در آن خصوص با یکدیگر همکاری می نمایند.

چنین همکاری و هماهنگی در بین فرقه های انحرافی هم کاملا مشهود بوده است.در همین زمینه شبکه فارسی زبان انگلیسی من و تو علاوه بر تغییر سبک زندگی و ترویج دیگر مسائل غیر اخلاقی، همواره مخاطبان را به جاسوسی تشویق نموده و در برنامه های بی محتوای خود بدنبال جذب حداکثری مخاطب است.

علاوه بر موارد فوق این بار شبکه من و تو در برنامه سالی تاک اقدام به تبلیغات برای کتاب های محمد علی طاهری سرکرده عرفان حلقه نموده است و کتاب های مذکور را به عنوان پیشنهاد بهترین کتاب برای مطالعه به دیگران در برنامه تبلیغاتی خود نمایش میدهد.

علاوه بر این تبلیغ کتاب های بی محتوای دیگری مانند آثار پائولو کوئلیو هم در همین نمایش تبلیغاتی فرقه ای جای تأمل دارد.همچنین از آنجایی که فرقه ضاله بهاییت ارادتمندی همیشگی به پهلوی داشته، تبلیغ کتاب هایی که حاوی تحریف تاریخ ایران در دوران پهلوی بوده را نمایش و تبلیغ می کند.

درکنار این تبلیغات هدفمند برخی دیگر از آثاری که تعدادی از آنها را میتوان مخرب توصیف کرد هم وجود داشته که در این شوی تلویزیونی بهاییان به نمایش گذاشته می شود.

شروع دور تازه تبلیغات برای محمد علی طاهری در شبکه ی فرقه ضاله بهاییت حکایت از همکاری فرقه ها برای اهداف مشترک خود در این زمینه است که باید با هوشیاری مراقب چنین تبلیغات شوم و مخربی بود تا از به دام افتادن افراد ساده لوح در ظلمات این فرق جلوگیری بیشتری شود.

 

 

نمونه ای از انتشار و واکنش کاربران در فضای مجازی

Capture889

 

 

Capture4455

 

Capture5547

تبلیغ این همکاری در میان عرفان حلقه

 

Capture5754

 

نمایش کتاب های سرکرده عرفان حلقه در برنامه