چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » روح الله حسینیان مزدور بی حیثیتی است که کارش از جعل روایت به فاحشه گری وخودفروشی رسیده

روح الله حسینیان مزدور بی حیثیتی است که کارش از جعل روایت به فاحشه گری وخودفروشی رسیده

 بی حرمتی آخوند خبیث روح الله حسینیان به آیت الله العظمی امام خمینی!

روح الله حسینیان مدعی است که آیت الله امام خمینی در شرایطی آیت الله العظمی حسینعلی منتظری را به  قائم مقامی نظام و جانشینی مقام ولایت فقیه منصوب کرد که یقین به فساد عقیده خود ایشان و اطرافیان ایشان و شاگردان ایشان داشت!! با این اعتبار روح الله حسینیان خبیث در اعترافی کم سابقه میزان عدمِ اعتقاد فاسدش را به شخص آیت الله خمینی برملا و آشکار مینماید!!

آخوند خبیث روح الله حسینیان -که افتخارش این است که قاتل جوانان مردم بوده، و برگه هایی از پرونده سیاهش توسط عبدالله شهبازی بر دایره ریخته شده،- با جعل قولی سراپا کذب، حرفهایی رااز قول آیت الله مشکینی و حاج احمدخمینی میزند که هردو سالها است از دنیا رفته اند!! این درحالی است که خود روح الله حسینیان مدعی، هرگز درمحفلی که مدعی است آیت الله خمینی آنها را بیان کرده، حضور نداشته است!!

خبرگزاری دروغپرداز فارس نیوز نیز که به جعل اخبار سراپاکذب معتاد است، به اظهارات دروغ و معیوب روح الله حسینیان خبیث پوشش داده است!!

سخنرانی منتشر نشده از حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان درباره منتظری. نظر امام خمینی(ره) درباره منتظری در نشست با سران نظام

روح الله حسینیان نوشته است:“امام(ره) در نشست با سران نظام درباره منتظری فرمودند: منتظری هم خودش فاسد است و هم شاگردی که تربیت می‌کند فاسد تربیت می‌کند.”

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز اسناد انقلاب اسلامی بعد از اینکه حضرت امام (ره) نامه 6 فروردین ماه 68 را خطاب به آقای منتظری نوشتند. مسئولین نظام از جمله مقام ‌معظم رهبری ریاست محترم جمهوری، آیت‌الله مشکینی و عده دیگر خدمت امام(ره) رسیدند و اصرار کردند که این نامه پخش نشود.

لازم به ذکر است که نامه را به رادیو تلویزیون جهت پخش داده بودند، حضرت امام(ره) به حاج احمد آقا دستور دادند که نامه را از رادیو تلویزیون پس بگیرند که ایشان هم پس گرفتند ولی حضرت امام در آن جلسه جمله‌ای را به آقایان فرمودند من این را از قول شاهد عادلی که آنجا بود نقل می‌کنم، شما می‌توانید از این افراد ( مقام‌معظم‌رهبری –ریاست محترم جمهوری- آیت‌الله مشکینی، آیت‌الله امینی و حاج‌احمد آقا) سؤال کنید.

امام(ره) فرمودند: البته اینکه من نامه را پس بگیرم، نه اینکه پشیمان شدم و نه اینکه اصرار شما مرا وادار کرد که من این نامه را پس بگیرم، فقط ترسیدم که با پخش این نامه، خون مردم به جوش آید و بریزند آقای منتظری را بکشند که آقای منتظری یک شیخ فضل‌الله نوری برای انقلاب بشود. من از این ترسیدم و آقای منتظری هم خودش فاسد است و هم شاگردی که تربیت کند فاسد تربیت می‌کند.
این عین جملات مبارک حضرت امام(ره) هست و می‌توانید که البته وظیفه هم هست، مراجعه کنید و از این آقایان بخواهید که حالا مقام‌معظم‌رهبری مسئله‌اش جداست و نباید هم ایشان وارد این مسائل شوند ولی نسبت به بقیه آقایانی که در آن جلسه حاضر بودند بنویسید و از آن‌ها بخواهید تا اینکه این مسأله در تاریخ گم نشود و خیانتی به تاریخ نشده باشد