جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » برای پوشش جنایتهای علیه بشریت در زندانها، بوقهای نظام در نمازهای جمعه صورت مساله را وارونه مطرح میکنند!!

برای پوشش جنایتهای علیه بشریت در زندانها، بوقهای نظام در نمازهای جمعه صورت مساله را وارونه مطرح میکنند!!

 

امام جمعه ها:حرکات مرموزی برای تطهیر منافقان کور دل آغاز شده است

نماز جمعه بیرجند

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: متأسفانه این روزها حرکات مرموزی برای تطهیر کثیف‌ترین ظالمان تاریخ و منافقان کور دل آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بیرجند اظهار داشت: محروم کسی است که از خدا، از خودش، از آیات خدا، دشمن درون و بیرون و از آخرت غافل باشد و گاهی نیز به توانایی های خود مغرور شود.

وی  افزود: 23 مرداد ماه روز پیروزی قهرمانان حزب‌الله لبنان بر ارتش مسلح و جنایتکار رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه در سال 1385 است که این روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است.

امام جمعه شهرستان بیرجند بیان کرد: تنها راه رسیدن مسلمانان به سعادت و پیروزی مقاومت در درون نظام اسلامی، جوامع اسلامی، کشورهای اسلامی و اعتماد به نیروهای خودشان است.

رضایی بیرجندی با اشاره به اینکه با قدردان حماسه خونین پاوه و روزهای غربت شهید چمران باشیم، تصریح کرد: یکی دیگر از مناسبت‌های هفته سالگرد بازگشت افتخارآفرین اولین گروه آزادگان 8 سال دفاع مقدس در سال 69 است که باید قدردان آزادگان که سخت‌ترین شکنجه‌های روحی و جسمی را تحمل کردند باشیم زیرا آزادگان شهدای زنده انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان نباید در برابر دلاوری‌های آزادگان دچار غفلت شوند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید دین خود را به امام، شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا ادا کنند.

امام جمعه شهرستان بیرجند با اشاره به کودتای آمریکایی 28 مرداد ماه و بازگرداندن شاه خائن یادآور شد: متأسفانه این روزها حرکات مرموزی برای تطهیر کثیف‌ترین ظالمان تاریخ و منافقان کور دل  آغاز شده است.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با وزیر اطلاعات و مدیران این مجموعه و سربازان گمنام امام زمان افزو: اگر امروز ما با این امنیت در کشور زندگی می‌کنیم مدیون این سربازان هستیم و باید همه دیدبان و محافظ باشیم و همچنین کمک یار این سربازان گمنام باشیم.

امام جمعه شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه هر اقدامی که در تضعیف ایمان مردم و مسولان باشد خیانت به نظام است،گفت: این سربازان گمنام امام زمان در هرجایی که احساس خیانت کنند باید مانند کوه استوار حضور داشته باشند که الحمدالله حضور دارند.

رضایی بیرجندی بیان کرد: ظرفیت غنی وزارت اطلاعات در برخورداری از نیروهای جوان، مومن و انقلابی ارزشمند است و نسل جدید وزارت نیز باید همچون نسل‌های گذشته مومن، انقلابی، ولایی و هوشمند در صحنه باشد.

وی تصریح کرد: سربازان گمنام باید در برابر کسانی که با شیوه‌های مختلف با سودجویی سعی می‌کنند اقتصاد مقاومتی را دچار مشکل کنند، مبارزه کند و ایجاد خط فاصله با استکبار جهانی و آمریکا جنایتکار مورد توجه قرار بگیرد.