جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » عقده گشایی های اعضای باند موتلفه برعلیه آیت الله العظمی شیخ حسینعلی منتظری

عقده گشایی های اعضای باند موتلفه برعلیه آیت الله العظمی شیخ حسینعلی منتظری

این روزها نواری قدیمی از آقای منتظری منتشر شده که وی در آن ضمن ابراز ناراحتی از رویه برخورد نظام ولایت فقیه با اعظای زندانی سازمان مجاهدین خلق ایران و اعدام گروهاگروه  آنها در دسته های دویست تایی و هفتصدتایی، از  لاجوردی قصاب به بدی یاد می کند.
سایت اطلاعاتی بولتن نیوز – علیرضا زاکانی عربده کش-  خیالات واهی خودرا اززبان یکی از اعضای باند “موتلفه” به اسم مجتبی، از همدستان تبهکار و سیاهدل اسدالله لاجوردی  تشریح می کند؛

دلیل خشم آیت الله منتظری از شهید لاجوردی

گروه سیاسی: مجتبی امانی در یادداشت پیش رو، پیرو نوار منتشر شده منسوب به آیت الله منتظری، دلایل بدگویی ایشان از شهید لاجوردی را بر می شمرد و می گوید: شهید لاجوردی در آخرین سخنرانی خود پس از برکناری از دادستانی انقلاب تهران در تاریخ 29 دی 1363 به آزادی یک زندانی نزدیک به آیت‌الله «منتظری» اشاره کرد.

به گزارش بولتن نیوز، متن این یادداشت به شرح زیر است:

این روزها نواری قدیمی از آقای منتظری منتشر شده که وی در آن ضمن ابراز ناراحتی از رویه برخورد با منافقین و اعدام برخی از آنها، از شهید لاجوردی به بدی یاد می کند. اظهارات زیر می تواند کمک کند که چرا وی از این شهید کینه به دل داشت:

شهید لاجوردی در آخرین سخنرانی خود پس از برکناری از دادستانی انقلاب تهران در تاریخ 29 دی 1363 به آزادی یک زندانی نزدیک به آیت‌الله «منتظری» اشاره کرده و می‌گوید: نوشین نفیسی جزو یکی از 3 نفر مرکزیت (گروهک تروریستی) “جناح انقلابی راه کارگر” بود. وقتی چنین فردی را بیاورند آزاد کنند، من به آنها گفتم که وقتی [دستور] آزادی او را دیدم، از خدا مرگم را خواستم و در پرونده هم نوشتم. نوشتم خدایا تو شاهدی وقتی که این تبعیض را در جمهوری اسلامی دیدم از تو مرگم را خواستم…گفتم نوشین نفیسی را آزاد می‌کنید تا پدرش خوشش بیاید؛ اینکه مرکزیت و محور (یک سازمان تروریستی) آزاد شود و زیرمجموعۀ آن اعدام، ظلم است. چرا پنج ردیف زیر (پایین تر از) او اعدام بشود اما مرکزیت آزاد بشود؟

توضیحات: گفتنی است پدر نوشین نفیسی پزشک آیت‌الله منتظری بود و به خاطر این نزدیکی و انتساب آزاد شد!

خاطرم هست وقتی منافقین فاجعه هفتم تیر را مرتکب شدند و بیش از هفتاد نفر از مسوولین نظام و از جمله شهید محمد منتظری فرزند ایشان در این حادثه شهید شدند؛ آقای منتظری با خواندن آیه يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ جَاهِدِ الْكُفَّارَ وَالْمُنَافِقِينَ وَاغْلُظْ عَلَيْهِمْ ۚ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ ۖ وَبِئْسَ الْمَصِيرُ [سوره التحريم : 9] خواستار برخورد شدید با اعضای سازمان منافقین شد و اعدام آنها را تایید می کرد؛ اما دیری نگذشت که به علت ساده دلی، تحت تاثیر افرادی که دائما از وی برای آزادی محکومین گروهک ها درخواست توصیه داشتند و شهید لاجوردی به آنها اهمیتی نداد؛ از مدافعین سرسخت آزادی تروریست های منافق و گروهکی شد.

آقای منتظری در زمان این اظهارات بشدت از اعدام برادر داماد خود یعنی مهدی هاشمی که به جرم قتل چندین نفر محاکمه و اعدام شده بود؛ ناراحت بوده است. وی تلاش زیادی کرد تا حضرت امام را وادار به عفو وی نماید که ایشان قبول نکردند.

حضرت امام درپی اقدامات آقای منتظری در دفاع از منافقین نامه ای در تاریخ ششم فروردین 1368 یعنی دو ماه و نیم قبل از رحلت خود به وی نوشته اند که در قسمتی از آن آمده است: در همين دفاعيه شما از منافقين تعداد بسيار معدودي كه در جنگ مسلحانه عليه اسلام و انقلاب محكوم به اعدام شده بودند را منافقين از دهان و قلم شما به آلاف و الوف رساندند و مي‌بينيد كه چه خدمت ارزنده‌اي به استكبار كرده‌ايد.

انتهای پیام/