پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » با شعار “کشتار سال 1367، حقوق بشر اسلامی!!” مراسم پرحرفیهای رحیم پورازغدی را به هم زدند

با شعار “کشتار سال 1367، حقوق بشر اسلامی!!” مراسم پرحرفیهای رحیم پورازغدی را به هم زدند

 

دانشجویان طیف علامه دفتر تحکیم وحدت سخنرانی رحیم پورازغدی در دفاع از قتل عام زندانیان سال 67 را در میان خیل بسیجیهای دانشگاه به هم ریختند و آبروی سخنران و مستمعانش را به باددادند.

سایت تکفیری موسوم به فرقه ها با وارونه بیان کردن مطلب در این باره مینویسد:

پاسخ‌‌های قاطع حسن رحیم‌پور ازغدی، پروژه اغتشاش اعضای طیف علامه دفتر تحکیم را که این بار در لباس حامیان منافقین ظاهر شده بودند، به طور کامل ناکام گذاشت و رحیم‌پور دقایقی بعد در حالی به موضوع اصلی بحث خود یعنی “اصولگرایی اما کدام اصول؟” که به دعوت بسیج دانشجویی ایراد می‌کرد، بازگشت که پس از فریادهای روشنگرانه این استاد دانشگاه در مقام رسواسازی منافقین و حامیانشان و سکوتی سنگین، صدای تشویق و تکبیر سالن را پر کرده و پلاکارد به دست‌ها نیز ترجیح دادند، بی‌سروصدا جلسه را ترک کنند.

 

در اواسط این مراسم تعدادی از عناصر طیف غیرقانونی و افراطی علامه دفتر تحکیم از جمله «م.ا»، «ب.ص»، «م.ع» و «ع.پ» قصد داشتند مراسم را به اغتشاش بکشانند که سخنان قاطع رحیم پور ازغدی این تلاش‌ها را به طور کامل با ناکامی مواجه کرد.

 

یکی از اغتشاش کنندگان، پلاکاردی با مضمون «کشتار ۶۷، حقوق بشر اسلامی» در دست داشت که رحیم‌پور پس از دیدن این پلاکارد، خطاب به حضار گفت: آن آقای ابلهی که این پلاکارد را در دست گرفته، به احتمال زیاد جاهل است چرا که نمی‌داند با این کار خود از گروه تروریستی منافقینی حمایت می‌کند که از سال ۶۱ تا ۶۷، ۱۵ هزار بیگناه را در خیابان‌های تهران و دیگر شهرها ترور می‌کردند. این فرد، چون آن ماجراها را نمی‌داند، این پلاکارد را بالای دست خود گرفته‌ است، مطمئن هستم خود این فرد هم نمی‌داند که از چه کسی حمایت می‌کند. بلکه عده‌ای به او گفته‌اند این پلاکارد را در این مراسم بالا ببرد و او نیز از روی جهالت این کار را می‌کند.این عده‌ای که نظم مراسم را به هم می‌زنند، از قاتلین شهیدانی مانند دستغیب، رجایی، بهشتی و مدنی دفاع می‌کنند.