سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » سایت تابناک با ناشیگری مضحکی ادعامیکند که هنوزنمیداند که شهرام امیری اعدام شده!! و دارد درزمینه این واقعه تحقیق و پرسجو میکند!!

سایت تابناک با ناشیگری مضحکی ادعامیکند که هنوزنمیداند که شهرام امیری اعدام شده!! و دارد درزمینه این واقعه تحقیق و پرسجو میکند!!

خانواده شهرام امیری درتماس با خبرگزاریهای خارج ازکشور اعلام کردند که شهرام امیری- دانشمنداتمی که از سوی رسانه های وابسته به نظام به عنوان قهرمان ملی اتمی معرفی شده و از او در فرودگاه به عنوان مبارزی که پوزه آمریکا را به خاک مالیده، بطور رسمی توسط مقامات عالیرتبه وزارتخارجه ایران درهنگام مراجعت از آمریکا استقبال شد- به چوبه دار سپرده شده و اعدام شده است.

این خبررا سایت بی بی سی فارسی، ردایوفردا، سایت فارسی و عربی العربیه، و سایرخبرگزاریها منتشر کرده و انعکاس عظیمی درست پس از انتشار خبر درسطح رسانه های بین المللی پیدا کرد.

حالا سایت تابناک با یک خبر آبکی مدعی میشود که این خبررا نشنیده و خبرگزاریهای داخلی درمورد اطلاعی نداده اند و شاید فقط ادعای خبرگزاریهای خارجی باشد و باید مورد تحقیق قرار بگیرد!

خبرسایت تابناک به قرار زیر است:

 

بر اساس این گزارش شهرام امیری چهارشنبه 13 مرداد اعدام شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، بی بی سی در گزارشی مدعی شد خانواده امیری در تماس با انها خبر از اعدام “شهرام امیری” داده‌اند.

شهرام امیری به دلایل جرایم امنیتی پس از بازگشت به ایران دستگیر و روانه زندان شد، وی در سال 88 پس از سفر به حج ناپدید شد و سر از آمریکا درآورد.

برای پیگیری جزئیات این خبر و صحت و سقم آن با مسئولین ذی الربط  درر حال تماس هستیم.