سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » یکی از رهبران حماس: ملاقات آقای محمود عباس با خانم رجوی نشانگر بازی در زمین آمریکا، اسرائیل، عربستان و اروپا است!

یکی از رهبران حماس: ملاقات آقای محمود عباس با خانم رجوی نشانگر بازی در زمین آمریکا، اسرائیل، عربستان و اروپا است!

 

محمود الزهار یکی از رهبران جنبش حماس درباره پیوستن ابومازن به محور سعودی علیه ایران گفت: تشکیلات خودگردان فلسطین ارزشی ندارد !! که بگوییم در فلان محور و علیه فلان محور بازی می کند!!  همانطور که گفتم وی در زمین بازی که هدف آن اجرای توطئه غرب در منطقه که از سوی اسرائیل هدایت می شود بازی می کند، این بازی چندین محور دارد و ابومازن در این راستا قدم برمی دارد. درباره سفر هیئت سعودی به رژیم صهیونیستی نیز باید گفت که ما با این دیدار مخالفیم و هر گونه اقدامی در راستای عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل که از سوی کشورهای عربی، غیر عربی و اسلامی و غیر اسلامی صورت می گیرد را محکوم می کنیم. این زمین (فلسطین) غصب شده است و عده ای با ادعاهای واهی در سال ۱۹۴۸ آن را غصب کرده اند.هر گونه عادی سازی روابط با اسرائیل چه به صورت فردی و یا دولتی و بین المللی که به نام قضیه فلسطین صورت می گیرد از نظر ما محکوم است چرا که ملت های عربی و اسلامی حتی مسیحیان آنها با عادی سازی روابط با اسرائیل مخالف هستند.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: الزهار عضو فعال جنبش حماس درهمین راستا  به تشریح اهداف دیدار اخیر آقای محمودعباس ملقب به ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با خانم مریم رجوی  نیز پرداخت و اظهار داشت: پرواضح است که ابومازن در زمین آمریکا، اسرائیل و اروپا بازی می کند. وی طوری در این زمین بازی می کند که گویی جزئی از این توطئه شده است و بنابراین جای تعجب نیست که ابومازن در چارچوب سیاست کلی که همان مبارزه با اسلام و مبارزه با استقلال کشورهای اسلامی و مبارزه با پیروزی جنبش های اسلامی است با افرادی همچون مریم رجوی دیدار کند.مردی همچون ابومازن همکاری با اسرائیل را مقدس می داند و این همکاری به مرحله جاسوسی در پایین ترین سطح ممکن رسیده است به طوری که اسرائیل در ازای این همکاری چیزی به ابومازن نمی دهد و ارزش و احترامی برای وی قائل نیست. ابومازن بدون اجازه اسرائیل از جای خود تکان نمی خورد و این حالت در مورد بسیاری از کشورهای عربی، اسلامی و اروپایی که مبارزه با اسلام و مسلمانان را ترویج می کنند صدق می کند.دیدار ابومازن و رجوی همچنین در راستای سیاست ضد جنبش حماس در نوارغزه و ضد برنامه های مقاومت در کرانه باختری صورت گرفت و این هدف اصلی بود.