پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » محمدنوریزاد درباره حضور پسرش ابوذر نوریزاد در اجلاس سالیانه سازمان مجاهدین خلق در پاریس نوشت: کارمن به خودم و کارپسرم به خودش مربوط است.

محمدنوریزاد درباره حضور پسرش ابوذر نوریزاد در اجلاس سالیانه سازمان مجاهدین خلق در پاریس نوشت: کارمن به خودم و کارپسرم به خودش مربوط است.

آقای دکتر محمد نوری زاد آزادیخواه نستوه که در اقدامات عجیب و غریب برای افشاگری فضای تهدید و ارعاب مسلط بر مردم ایران توسط “ضابطان به اصطلاح قوه قضائیه!!!” شهرت بین المللی  دارد  و اقداماتی اقنلابی از قبیل بوسیدن پای یک کودک بهایی و ایستادن در مقابل وزارتخانه های دولتی و خوابیدن شبانه در زیر دیوارهای  زندان ها این بار به اقدام عجیب پسرش که اخیرا در گردهمایی شورای ملی مقاومت در ویلپنت پاریس حضور یافته بود واکنش نشان داده است.
او در سایت رسمی اش نوشته است:” تا بدین سن و سال، مرا نه با مجاهدین، بلکه با هیچ تشکیلات –چه در داخل و چه خارج کشور  به قدر یک دقیقه حتی، مراوده و عضویت و همراهی و همکاری و سر و سرّی نبوده است. و نیز نیست اکنون. کار من به خودم، وکار پسرم به خودش مربوط است”.
Untitled-3
محمدنوریزاد در ادامه میان فعالیتهای مسلحانه سالهای قبل مجاهدین و فعالیتهای سیاسی- بین المللی مجاهدین در سالهای اخیر نیز می نویسد:” خیزشِ مسلحانه ی مجاهدینِ دیروز را، و هر حرکت مسلحانه از جانب هر جماعتی را مطرود می دانم. اما مجاهدینِ امروز را، با اسلحه ای که به مجامع جهانی تحویل داده اند، معترضانی می دانم در هیاهو. هواداری از اینان را چه ایراد؟ که در محدوده ی حرف، خواستار خواسته های خود اند”.
گفتنی است اباذر نوری زاد در بیانیه خود در شبکه های اجتماعی آورده است:” چند سال اخیر بیشتر به فعالیت های مجاهدین توجه می کردم. به خصوص گردهمایی های سالانه را حتما میدیدم. این که نهم جولای در جشن کهکشان حضور داشتم، البته آرزوی سال های اخیرم بود. آرزویی که عمری دست نیافتنی می آمد اما بود”.
سایتهای اطلاعاتی داخلی در برابر اتخاذ موضع ابوذر نوریزاد نوشته اند: “گفتنی است اباذر نوری زاد پس از خروج از ایران یکبار در برنامه “علیرضا میبدی” روزنامه نگار طاغوتی فراری در تلویزیون پارس شرکت کرده بود و علیه نظام سخن گفت. او با نشریه “تایمز اسرائیل” نیز مصاحبه کرده بود”.
منبع : خرداد