منابع شورای ملی مقاومت ایران، اپوزیسیون جمهوری اسلامی، روز یکشنبه 31 ژوئیه از دیدار مریم رجوی یکی از رهبران برجسته شورای ملی مقاومت ایران با محمود عباس رئیس حکومت خودگردان فلسطین در پاریس خبر دادند.

به گزارش العربیه، به نقل از دبیر خانه شورای ملی مقاومت ایران، عصر روز شنبه 9 مرداد 1395 برابر با 30 ژوئيه 2016 خانم مريم رجوی یکی از رهبران برجسته شورای ملی مقاومت ایران با محمود عباس رئیس دولت خودگردان فلسطين ديدار و درباره بحران‌های منطقه گفت وگو كرد.

طبق این گزارش، محمود عباس در این بر ضرورت مبارزه با بنيادگرايی و تروريسم در منطقه تاكيد كرد و آخرين تحولات در خاورميانه بويژه مسائل مربوط به فلسطين و ابتكار فرانسه در اين رابطه را باطلاع خانم رجوی رساند.

در بیانیه دبیر خانه “شورای ملی مقاومت ایران” که به همین مناسبت منتشر شده آمده است:«خانم رجوی ضمن تقدير از همبستگی مقاومت فلسطين و رهبر آن با مردم و مقاومت ايران، پيروزي‌های دولت فلسطين را تبريک گفت و برای تحقق آرمان مردم فلسطين آرزوی موفقيت كرد. وی با تاكيد بر اينكه رژيم ايران منشاء اصلی تفرقه وبنيادگرايی و تروريسم در همه منطقه بخصوص عراق، سوريه، لبنان، يمن و همچنين فلسطين است گفت اما امروز رژيم آخوندی در منتهای ضعف بسر می برد و بيش از هميشه شكننده و آسيب پذير است. واقعيتی كه آنرا بخوبی در واكنش‌های ديوانه وار و هيستريک سردمداران و رسانه های رژيم در رابطه با گردهمايی 9 ژوئيه مقاومت ايران، می توان ديد».

طبق این بیانیه خانم رجوی تاكيد كرد «رژيم ولایت فقیه بيش از هرچيز از همبستگی و اتحاد مردم و مقاومت ايران با كشورها و ملت‌های منطقه هراسناک است. لذا كشورهای منطقه ومردم و مقاومت ايران، بايد با اتحاد عمل منطقه را از شر بنيادگرايی خلاص كنند».