شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » علیرغم این همه رسوایی از شیوع فساد نهادینه درسیستم اداره ایران که به شکاف عظیم طبقاتی منجر شده

علیرغم این همه رسوایی از شیوع فساد نهادینه درسیستم اداره ایران که به شکاف عظیم طبقاتی منجر شده

باز هم تبلیغاتچیهای نفوذی وابسته به پروپاگاندای اطلاعات و ضدامنیت در نظام”، در بوق انکرالاصواتِ “ایران به اصطلاح انقلابی” و ” تشیع عدالت گستر حاکم بر ایران”!!! میدمند! البته از سرِ گشادِ آن!!!

مقاله تکان دهنده سایت تکفیری فرقه ها در انتقاد از “وال استریت” با ادعای “عدالت طلبی تشیع انقلابی!!! که ایران پرچمدار آن است!!

سایت تکفیری ضاله موسوم به “فرقه ها” وابسته به “فرقه تکفیری فرق و ادیان” در مقاله ای با عنوان “کلینتون، وهابیسم، و سیاست ضد تشیع” – با هدف لاپوشانی اسلام ستیزی عناصرنفوذی و دم دنبالچه های خمینی ستیز و خمینی زدای سعید امامی، که سالهاست در صدد امحاء نظام از درون هستند- سعی در برپا کردن پرده دود در برابر چشم تشنگان عدالت در ایران وجهان دارد. سایت تکفیری “فرقه ها” مینویسد:Untitled-2-59

 

به گزارش فرقه ها :  نویسنده این تحلیل با اشاره به برپایی تظاهرات مسالمت آمیز هزاران تن از مردم نیجریه در روز جمعه به مناسبت روز قدس نوشت: هزاران تن از مردم نیجریه اعم از شیعیان، سنی مذهبان و مسیحیان مخالف رژیم صهیونیستی در روز جمعه در خیابان های «زاریا» در شمال نیجریه، تصاویری از « قبه الصخره » یکی از برجسته ترین آثار معماری اسلامی بعد از مسجدالاقصی در سرزمین های اشغالی را به همراه دست نوشته هایی در محکومیت رژیم صهیونیستی در دست داشتند؛ تظاهراتی که امسال به رهبری «جنبش اسلامی نیجریه» با وجود دخالت ارتش این کشور و ترس از حملات بوکوحرام انجام شد.
نویسنده این تحلیل می افزاید: امروز اما، شیعیان در سراسر جهان از عربستان و عراق تا لبنان و ایران که درآن نظامی مبتنی بر آموزه های مکتب تشیع برقرار است، مورد حملات تروریستی قرار می گیرند.
در حال حاضر، گروه تروریستی جندالله در مرز افغانستان و ایران که از طریق قاچاق هروئین درآمدزایی می کند به دنبال انجام حملات تروریستی در ایران است.
این در حالی است که پلیس مرزی آمریکا که اطلاعاتی از گروه تروریستی جندالله دردست داشت، از دادن آن اطلاعات در مورد وقوع حملات تروریستی به ایران امتناع کرد.
«ماپین» با اشاره به رسوایی اطلاعاتی مربوط به فاش شدن ایمیل های هیلاری کلینتون، می نویسد: در ایمیل های مربوط به موضوع عراق به روشنی فاش شده است که چگونه شخص کلینتون و دیگر مقامات وزارت خارجه آمریکا دستور محافظت از «قرارگاه اشرف» متعلق به مجاهدین خلق ایران را صادر کرده است؛ گروهی تروریستی که آشکارا به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.
افراد این گروه تروریستی که خود را «اسلامگرای مارکسیست» خوانده از همین قرارگاه اشرف، بمب گذاری ها و ترورهای سیاسی زیادی انجام دادندکه جدیدترین آنها ترور دانشمندان ایران با همکاری موساد بود.
این نویسنده و خبرنگار سرشناس آمریکایی ادامه می دهد: این ایمیل ها نشان می دهد که چگونه دولت منتخب عراق از اصرار و تلاش های شخص کلینتون و دیگر مقامات وزارت خارجه برای محافظت از جان تروریست ها خسته شده است و اینکه تا چه میزان شخص کلینتون و دیگر مقامات وزارت خارجه برای اطمینان از اینکه افراد وابسته به مجاهدین خلق دستگیر نشده اند و در امنیت کامل به مکان جدید منتقل شده اند، خود را به آب و آتش زده اند.
«ماپین» می افزاید: اما امروز آمریکا و اسرائیل در اتحادی نزدیک با عربستان سعودی فعالانه از کشتار شیعیان جهان حمایت می کنند.
از دولت نیجریه که مورد حمایت آمریکا است تا گروه های تروریستی در یمن، عراق و سوریه برای کشتار آنچه آنان «خوارج شیعه» می نامند از کمک های مستقیم و غیر مستقیم آمریکا و اسرائیل و عربستان سعودی برخوردارند.
در یکی از ایمیل هایی که برای کلینتون ارسال (فوروارد) شده است آمده است: ‘فروریختن کاخ ریاست جمهوری اسد، به معنای جرقه زدن جنگی فرقه ای میان شیعه و اکثریت سنی مذهبانی است که (به تدریج ) جذب ایران می شوند؛ امری که از نگاه فرماندهان اسرائیلی نتیجه خوبی برای اسرائیل و غرب دارد.’
نویسنده این تحلیل می افزاید: درداخل ایران سنی مذهبان به مانند مسیحیان، زرتشتیان و یهودیان درانجام اعمال عبادی خود آزاد هستند و دارای آزادی های مذهبی و اجتماعی در چارچوب قانون اساسی ایران هستند.
از سوی دیگر در سوریه هم شیعیان دوشادوش سنی مذهبان، مسیحیان، کمونیست های لائیک، مسیحیان ارتدوکس و ملی گراهای روسیه بر ضد داعش می جنگند. دریمن هم انصارالله همراه با سنی مذهبان و سکولارها در برابر حمله عربستان به کشورشان مقابله می کنند.
در واقع امروز جنگ میان شیعه و سنی وجود ندارد، بلکه آن چیزی که امروز جریان دارد جنگ افراط گرایان وهابیت علیه بشریت است.
این نویسنده و خبرنگار سرشناس آمریکایی تاکید می کند: درست است که مهمترین هدف وهابیت افراط گرا، شیعیان هستند، اما در این میان شمار زیادی از سنی مذهبان و مسیحیان هم قربانی جنگ وهابیت علیه بشریت شده اند.
هر چه قدرت افراط گرایان وهابیت قویتر شوند، جان شیعیان، سنی مذهبان، مسیحیان، دروزیان و ایزدیان هم به خطر می افتد.
وی با اشاره به پیوندهای نفتی میان آمریکا و رژیم سعودی می نویسد: بریتیش پترولیم، رویال داچ شل، اکسون موبیل و شورون چهار کمپانی بزرگ نفتی جهان هستند. همه این چهار شرکت از نفت عربستان تغذیه می شوند. این در حالی است که بنیاد هیلاری کلینتون و شورای روابط خارجی آمریکا از شرکت نقتی «اکسون موبیل» تغدیه مالی می شوند.
دولت نیجریه نیز همراه با بریتیش پترولیم و شورون همکاری نزدیک دارد. از سوی دیگر وهابیون افراط گرا در لباس بوکوحرام به کشتار مسلمانان مشغول هستند. هرجا ردپایی از شرکت های بزرگ نفتی باشد(مانند وال استریت) ، وهابیت در آنجا است.
ماپین تصریح کرد: حمله به سوریه و بازگرداندن دیکتاتور پیشین یمن به قدرت تا حمله به روسیه و حمله وحشیانه به قطار مسافربری چین، حمله نظامی لیبی با همراهی ناتو و ظهور القاعده و داعش در عراق و افغانستان همه از نتایج وهابیت سعودی است.
وی با بیان اینکه ‘امروز جنگ بر علیه ناعدالتی برخاسته از روح انقلاب ایران است’، افزود: انقلاب اسلامی ایران، کشور را از دست وال استریت و لندن نجات داد.
این نویسنده و خبرنگار سرشناس آمریکایی در انتهای تحلیل خود اینگونه نتیجه می گیرد: امروز تشیع در جهان پیشگام مبارزه با ناعدالتی اجتماعی برگرفته از روح وال استریت است. هرکس که خواهان عدالت و پایان افراط گرایی در جهان است باید از کشتار شیعیان به شدت نگران شود؛ حقیقتی که ایمیل های هیلاری کلینتون نه تنها بی تفاوتی وی به آن را نشان می دهد بلکه نشان دهنده مشارکت مستقیم وی در کشتار شیعیان است.
منبع : حرا