چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » حسین شیخ الاسلام: اظهارات ترکی فیصل یک گاف ناخواسته به شمار میرود

حسین شیخ الاسلام: اظهارات ترکی فیصل یک گاف ناخواسته به شمار میرود

حسین شیخ الاسلام مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار “خانه ملت”  بیان کرد: چند وقت پیش اطلاعاتی در خصوص مرگ مسعود رجوی از طریق دستگاه های اطلاعاتی جمهوری اسلامی به من رسید ولی چون نمی توانستیم تایید کنیم، نمی توانستیم به آن بپردازیم ولی اظهارات ترکی فیصل موید این موضوع است.

torquifaysal12

مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی اظهارات ترکی‌الفیصل درباره تایید مرگ مسعود رجوی را گاف این شاهزاده سعودی خواندوگفت: سازمان مجاهدین با افشای خبرمرگ رجوی موافق نیست. ترکی فیصل رئیس سازمان اصلاعات شاهنشاهی سعودی که پردازنده مهم و ولخرج این سازمان علیه ملت ایران است بدون اینکه متوجه باشد، رازی را که سازمان مجاهدین  تلاش زیادی کرد تا کسی به آن پی نبرد، در  سخنرانی لو  داد و آن راز، مرگ مسعود رجوی بود.برای سازمان مجاهدین خیلی اهمیت داشت که این خبر افشا نشود چون در داخل این سازمان ، منشا درگیری های داخلی برای تعیین جانشین مسعود رجوی می شود و هم اینکه در خارج از این سازمان باعث بی اعتبای بیشتر مجاهدین  خواهد شد.

از جانب دیگر یک عضو سابق  سازمان مجاهدین خلق پیرامون اظهارات روز گذشته وزیر سابق اطلاعات عربستان سعودی درباره “مسعود رجوی” توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت تابناک به نقل از  باشگاه خبرنگاران یک عضو سابق سازمان مجاهدین خلق پیرامون اظهارات روز گذشته ترکی الفیصل درباره مسعود رجوی در اجتماع پاریس چند احتمال برای مرگ مسعود رجوی برشمرد و اظهار داشت: چند حالت وجود دارد. اول اینکه او اشتباه لفظی کرده باشد. دوم اینکه او از مرگ مسعود رجوی به عنوان رئیس اطلاعات سابق عربستان اطلاع داشته و گاف داده است. سوم اینکه مسعود رجوی مرده است و می‌خواهند به این طریق شرایط را برای اعلام مرگ او آماده کنند. چهارم اینکه یک شگرد تبلیغاتی برای مطرح کردن مسعود رجوی باشد که فراموش نشود چون الان به شدت مطرح شده است.از آنجا که خود سازمان(گروهک تروریستی منافقین) در این خصوص سکوت کرده است حالت چهارم کاملا محتمل است. این گروهک همه را در ابهام باقی خواهد گذاشت تا همچنان مسعود رجوی مطرح باشد. واقعیت این است که مسعود رجوی عملا از صحنه حذف شده است و حضوری ندارد و سازمان مجاهدین به شدت نیازمند حضور او حتی به صورت یک اسم می باشد.

انتشار فیلمهایی از این سخنرانی ترکی الفیصل  (فیلم) نشان میدهد که او ضمن درود فرستادن به مریم رجوی اظهار داشت علیک یاسیده مریم رجوی و علی زوجک المرحوم مسعود رجوی و این عبارت را دو یا سه بار بازتکرار کرد. بعضی از سایتهای داخلی که اصل این فیلم را -که وسیعا در سایت مشرق نیوز(شاهزاده سعودی از مرگ مسعود رجوی خبر داد) منتشر شده است  ندیده اند مدعی شده اند که او از واژه فقید استفاده کرده است!!