شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » حداد عادل: موضوع فیشهای حقوقی نمونه ای از “پروژه نفوذ ” است.

حداد عادل: موضوع فیشهای حقوقی نمونه ای از “پروژه نفوذ ” است.

غلامعلی حداد عادل گفت: رهبری درباره خبرگان بر انقلابی ماندن تأکید دارند و این نشان از نگرانی ایشان است که در مجمع انقلابیون چنین موضوعی را مطرح می‌کنند.

resized_1736034_466

غلامعلی حدادعادل صبح امروز در مجتمع کوثر بیان داشت: همیشه به اصفهان علاقه‌مند بودم و معتقدم این شهر مخزن انقلاب اسلامی بوده که البته حفظ وحدت مردم این شهر بسیار مهم است.

وی افزود: آن چیزی که من می‌شناسم از رهبر انقلاب، ایشان پیش از آن که به مردم توصیه کنند خودشان به آن عمل می‌کنند و اگر نهی اشرافی‌گری می‌کنند، هیچ نشانه‌ای از اشرافی‌گری در زندگی خودشان نیست.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخابات مجلس دهم مهم بود، در مجموع مجلسی پدید نیامد که باعث نگرانی باشد؛ شرایط تبلیغات و سیاسی داخل اصولگرایان تغییر کرده بود و همین موضوع دلیل این بود که بنده بر وحدت اصولگرایی تأکید داشتیم.

حدادعادل عنوان کرد: رقبا مطمئن بودند که به لیست واحد نمی‌رسیم ولی ما موفق بودیم و نکته جالب اینکه 30 نفر لیست اصولگرایان به ترتیب از نفر 31 تا 60 رأی آورد و با اختلاف 19 هزار رأی کمتر انتخابات را به پایان رساندیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر این وحدت حاصل نمی‌شد، ممکن بود نتیجه بدی را به همراه داشته باشد، به گونه‌ای که کمی دیر به وحدت رسیدیم و زمان برای مدیریت صحنه کم بود.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس اذعان کرد: در ماه‌های اخیر نکات جدیدی را رهبری انقلاب تأکید کردند و تأکیدات ایشان بر انقلابی ماندن و انقلابی بودن است؛ ایشان در مورد خبرگان بر انقلابی ماندن تأکید دارند و این نشان از نگرانی ایشان است که در مجمع انقلابیون چنین صحبتی را مطرح می‌کنند.

* می‌گویند باید شعارهای تند انقلابی را کنار بگذاریم

وی افزود: جریانی بخشی از مدیریت کشور را بر عهده گرفته که می‌گوید انقلاب 37 سال پیش پیروز شد و به اتمام رسید؛ امروز باید کشور را با شیوه جدید مدیریت کنیم و با دنیا تعامل داشته باشیم؛ باید شعارهای تند انقلابی را کنار بگذاریم؛ هنجارهای جهانی را رعایت کنیم و عضو جامعه جهانی شویم.

حدادعادل ادامه داد: برخی‌ها معتقدند انقلاب اسلامی برای سال 57 بود و به اتمام رسید و اوج تفکرشان سفر بدون روادید به دانمارک است که پیشتاز مسائل جنسی در اروپا و حامی اهانت‌کننده به پیامبر اسلام هستند.

وی تأکید کرد: برخلاف این افراد، رهبری نظر دیگری دارند؛ مسأله کنار گذاشتن حکومت شاهنشاهی که تنها هدف انقلاب اسلامی نبود و ما مگر با خاندان پهلوی منازعات شخصی داشتیم؛ مسأله اصلی استقلال کشور بود که در اولین روزها انقلاب اولین شعاری که مردم سر دادند، استقلال بود.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: این شعار از وجدان تاریخی و درک مردم برخاسته بود و مردم می‌دانستند هر چه مصیبت از این حکومت کشیده‌اند زیر سر انگلیس و آمریکا بوده؛ حال سؤال اینجاست آیا دشمن تغییری کرده است.

وی اضافه کرد: طرف مقابل تغییری نکرده است ولی برخی‌ها در داخل تغییر کرده‌اند و خسته شده‌اند؛ نباید فکر کنیم اگر جنگ نظامی و سخت به اتمام رسیده مبارزه به پایان رسیده است؛ دشمن درس بزرگی از دفاع مقدس گرفت و آن اینکه تا زمانی که ایمان در خون مردم جریان داشته باشد، جنگیدن فایده‌ای ندارد.

حدادعادل گفت: بعد از جنگ سخت برای آینده مقدمات جنگ نرم را به راه انداخت که رهبری بعد از سال 88 بیشتر بر آن تأکید داشتند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه دین‌داری و تدین در خانواده شکل می‌گیرد، بیان داشت: خانواده برای انتقال دین‌داری از نسل قبل به نسل جدید است؛ دشمن برای اینکه در زمان خوشی بر ما غلبه کند به دنبال از بین بردن دین‌داری بوده؛ پس به سراغ خانواده، ارزش‌ها و هنجارهای خانواده و نابود کردن آن از طریق ماهواره و فضای مجازی رفته است.

وی با اشاره به اینکه جنگ نرم بعدی دشمن، جنگ اقتصادی بود تا به قول خودشان با تحریم‌های سخت و فلج‌کننده ایران را سر میز مذاکره بکشانند، افزود: دشمن درصدد ایجاد فشار اقتصادی است تا از طریق این فشار آثار فرهنگی و اجتماعی در جامعه ایجاد کند و به دنبال آن زمینه رکود اقتصادی، فقر بیکاری و سایر مشکلات را فراهم سازد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس ادامه داد: دشمن با قیچی اقتصاد و فرهنگ به جنگ انقلاب آمده تا ریشه انقلاب اسلامی را قطع کند و در این مسیر توانسته از امکانات منطقه به خوبی استفاده کند که نمونه‌اش رفتار سعودی‌ها به نیابت از آمریکا، اسرائیل و مبارزه با انقلاب اسلامی است.

حداد عادل با اشاره به نقش حرب‌الله در منطقه اظهار کرد: از زمانی که حزب‌الله لبنان قدرت گرفته بود، آمریکا و اسرائیل به دنبال از بین بردن این نیرو بوده و تلاش کردند راه لبنان را مسدود کنند که این مهم از طریق برکناری بشار اسد میسر است به همین دلیل به دنبال برکناری او هستند.

* موضوع فیش‌های حقوقی نمونه‌ای از پروژه نفوذ است

وی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه وضعیت جنگ احزاب رخ داده و در منطقه و جهان عوامل فرهنگی و اقتصادی متحد شده‌اند تا چراغ انقلاب اسلامی را خاموش کنند. در چنین شرایطی در داخل باید مراقبت جدی صورت گیرد تا به تعبیر رهبر انقلاب راه نفوذ دشمن هموار نشود.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس در بخش دیگر سخنان خود موضوع فیش‌های حقوقی را نمونه نفوذ دانست و افزود: این مسأله مثل زخم چرکین سر باز کرده است؛ این حقوق‌ها در مخیله ما هم نمی‌گنجید و متأسفانه طبق آمار حدود هزار نفر حقوق غیرمتعارف می‌گیرند.

وی تأکید کرد: چنین رفتارهایی را که به موارد معدود ختم نمی‌شود باید ریشه‌یابی کرد، این حقوق‌های نجومی همانند زخم چرکینی است که باید از ریشه درمان شود.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: اصلاً خودم را انقلابی نمی‌دانم و در مقابل مدافعان حرم احساس خجالت می‌کنم. ما یک روزنامه را هم نمی‌توانیم مدیریت کنیم. اما بعضی‌ها چند رسانه دارند و در کشورهای مختلف فعالیت اقتصادی می‌کنند.

منبع: فارس