پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » باراک حسین اوباما یک مسلمان پنهانی است یا یک مسلمان معمولی؟!

باراک حسین اوباما یک مسلمان پنهانی است یا یک مسلمان معمولی؟!

 تصاویر اوباما با لباس اسلامی که برای اولین بار منتشر می شوند

a5338378-8e96-422b-8a38-687dfb7a11b4_16x9_600x338
فاکس نیوز با انتشار تصاویری از اوباما در لباس مسلمانانها بحث تازه ای را مطرح کرد زیر این عنوان که اوباما آیا مسلمان زاده است؟ یا مسلمان پنهان است که اعتقاد قلبی خود را به اسلام به عنوان یک مسلمان مخفی میکند، یا چیزی برای پنهان کردن ندارد و کاملا پایبند به دین اسلام است؟!
نباید از یادبرد که اوباما نام یک قبیله بزرگ کنیایی است و افراد وابسته به این قبیله آفریقایی کنیائی  به نقاط مختلف جهان – از جمله به ایران و به هاوائی – کوچ کرده و سکنا اختیار نموده اند. پدر و مادر اوباما هردو مسلمان اهل هاوائی  بودند و  پس از تولد فرزندشان برای او نام های کاملا اسلامی “باراک” و “حسین” را انتخاب کردند. البته پس از تولد “باراک حسین” پدر و مادر او  از یکدیگر جدا شدند. با این حال کوتاه زمانی پس از این جدائی  مادر “باراک حسین” با یک مسلمان دیگر ازدواج کرد و “باراک اوباما” همراه با خانواده جدیدش  به کشور مسلمان اندونزی رفته و چهارسال با مسلمانهای  اندونزی معاشرت داشت. او با مادر و پدرخوانده خود دوباره   به هاوایی بازگشت.
العربیه.نت- فارسی-    بیل اورایلی، مجری تلویزیون فاکس نیوز روز چهارشنبه تصاویر جدیدی از باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، را به بینندگان خود نشان داد، که اوباما را در لباس اسلامی نشان می دهد، و گفت که این تصاویر نشان می دهد که او در “نهان یک مسلمان” است. اورایلی گفت که این عکسها در ایالت مریلند و در جریان مراسم ازدواج برادر ناتنی اوباما در اوایل سالهای دهه 1990 گرفته شده است. در گذشته نیز عکس های دیگری از باراک اوباما منتشر شده که او را در محیط های اسلامی نشان می دهد، و از جمله عکس هایی از کشور کنیا که او برای دیدار با برادران تنی و ناتنی خود از آنجا سفر کرد.اورایلی گفت که این عکسها نشان دهنده علاقه قلبی اوباما به اسلام است، و همین علاقه قلبی است که مانع از مبارزه اوباما با تروریسم می شود، و باعث گسترش داعش در خاورمیانه شده است.

او در ابتدای برنامه خود این تصاویر را به نمایش گذاشت و گفت اوباما ممکن است که یک “مسلمان پنهان” باشد. او گفت که اوباما در هاوایی از پدری مسلمان زاده شده است.