چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » رهبری: برداشتهای نجومی قطعا خیانت به آرمانهای اسلام و اسباب سلب اعتمادمردم به نظام است

رهبری: برداشتهای نجومی قطعا خیانت به آرمانهای اسلام و اسباب سلب اعتمادمردم به نظام است

به گزارش خبرگزاریهای داخلی هزاران نفر در تهران، صبح امروز (چهارشنبه) نماز عید فطر را به امامت رهبر نظام در مصلای امام خمینی  اقامه کردند. در این مراسم رهبر نظام با یادآوری دزدیهای نجومی و فساد نهادینه شده در ارکان نظام، این امر – درصورت عدم پیگیری- سبب قطعی سلب اعتمادمردم به نظام برشمرد

1733172_511
*موضوع حقوقها و برداشت های نجومی غیرمنصفانه وظالمانه از بیت المال نامشروع است، خیانت به آرمان های انقلاب اسلامی است.  مردم خبر آن را دهان به دهان منتقل می کنند، این برداشت‌ها گناه است، خیانت به آرمان‌های اسلامی است.این جور نباشد که ما سر و صدا بکنیم و به دست فراموشی بسپریم.اینها یک عده کمی هستند اما همین کم هم عیب است، بد است، این تعداد مضر است.باید آسیب‌ها از مستی اشرافی‌گری را بشناسیم، می خواهند شکم‌ها را از مال حرام پر کنند.
* قطعا در گذشته کوتاهی هایی شده است.
* دشمنان می خواهند از این قضیه مستمسکی برعلیه “نظام اسلامی ” درست کنند.
* خوشبختانه رئیس جمهور و روسای دو قوا پیگیری می کنند، باید برداشت ‌های غیرقانونی برگرداننده شود، باید این افراد برکنار و محکوم شوند.
* اینها یک عده کمی هستند اما همین کم هم عیب است، بد است، این تعداد مضر است.
* با پدیده اشرافی گری و برداشت های نامشروع از بیت المال باید به شدت برخورد شود.
* اگر این مساله پیگیری نشود اعتماد مردم به نظام سلب خواهد شد.

مسئله عزل و برکنار کردن و برگرداندن پول بیت‌المال باید پیگیری شود، اگر انجام نشود اعتماد مردم به نظام کم می شود، باید با اقدام جدی اعتماد مردم را حفظ کرد.