شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » پرده از اختلافات پنهان و زیرپوستی که منجر به عزل سرلشگرحسن فیروزآبادی شد کنار میرود

پرده از اختلافات پنهان و زیرپوستی که منجر به عزل سرلشگرحسن فیروزآبادی شد کنار میرود

بین فرماندهای سپاه پاسداران و ارتش و بسیج و دستگاه امنیتی دعوا سخت بالا گرفته است

سایت تابناک وابسته به پاسدار محسن رضایی دست به افشاگریهای پشت پرده ای زد. اما مقاله مزبور را بلافاصله از خروجی خود حذف نمود. اما این مقاله و حذف آن دردسرهای زیادی در مورد علنی شدن اختلافات پشت پرده که منجر به عزل فیروزآبادی شد آفرید. درنتیجه تابناک مطلب زیررا برای توضیح قضیه بدان افزود.

پس از یک دوره طولانی خدمت در مسئولیت ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، رهبر انقلاب، از سرلشکر فیروزآبادی تشکر کرد و تلاش های او را مخلصانه و مدبّرانه دانست که این بهترین هدیه برای هر مسئولی است. علاوه بر این، فرمانده معظم کل قوا، او را به مشاورت عالی خویش برگزید.

وسط دعواهای اغلب بی‌حاصلِ فردی و جناحی، افراد بی‌طرف بی‌دلیل، آسیب می بینند!

کد خبر: ۶۰۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ – ۱۱:۱۹

tabnakhazf1

به گزارش «تابناک»،  سرلشکر رضایی، اولین مسئول در نظام جمهوری بود که پس حکم رهبر انقلاب، در پیامی به سرلشکر فیروز آبادی با تقدیر از خدمات ایشان در ستاد کل نیروهای مسلح، انتصاب او به مشاورت عالی فرماندهی معظم کل قوا را تبریک گفت.

در بخشی از پیام دکتر رضایی به دکتر فیروز آبادی آمده بود:« اینک که پس از یک دوره طولانی خدمت در مسئولیت ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، با عنایت مقام معظم فرماندهی کل قوا به مشاورت عالی معظم له منصوب شده‌اید بر خود فرض می‌دانم که از زحمات و تلاش‌های مستمر جناب عالی در دوران تصدی ریاست ستاد کل، سپاسگزاری نمایم».

در این میان، برخی رسانه های که از هر چیزی وسیله ای می سازند برای تخریب رقیب، با بی‌اطلاعی، نیت‌خوانی و تفسیر اشتباه کوشیدند به رابطۀ قدیمی و صمیمانۀ دو رزمندۀ قدیمی آسیب بزنند.

بنا بر این گزارش، در سایت «تابناک» در یکی از استانها، یادداشتی منتشر شده بود که تفسیر شخصی نویسندۀ آن دربارۀ حکم جدید سرلشکر فیروزآبادی را در بر داشت. با توجه که غلط بودن این تفسیر، مسئول نظارت شهرستان های سایت «تابناک» این یادداشت را به سرعت حذف کرد؛ اما متأسفانه یکی از سایت ها که سابقۀ زیادی در تخریب چهره های انقلابی دارد، کوشید این یادداشت را تفسیر مدیریت «تابناک» جا بزند. در حالی که این یادداشت به سرعت از خروجی یک صفحۀ این سایت در یکی از مراکز استان ها برداشته شد. طبیعی است که تابناک، حق خود برای شکایت از این رسانه را محفوظ می داند.