سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » ابراز تردیدِ علی اکبر ناطق نوری، رئیس دفتر بازرسی ویژه رهبر درباره ادعای الگوی ایران برای تمدن جهانی!!

ابراز تردیدِ علی اکبر ناطق نوری، رئیس دفتر بازرسی ویژه رهبر درباره ادعای الگوی ایران برای تمدن جهانی!!

شرممان باد ز پشمینهء آلودهء خویش   –   گر به این قدر هنر!! نام “کرامات” بریم

اعتراف بیسابقه و تکان دهنده آقای حجت الاسلام و المسلمین شیخ ناطق نوری -رئیس دفتر بازرسیهای ویژه رهبر نظام ایران- به سقوط قهقرایی و نزول قهری روابط اجتماعی در ایران  در ورطه ابتذال ظرف سی و هفت سال ظهور نظام برآمده از انقلاب ضدسلطنتی!!

علی اکبر ناطق نوری، رئیس دفتر بازرسی ویژه رهبر ایران -با ایراد یک سخنرانی شجاعانه در شب قدر در آرامگاه آیت‌الله خمینی- با اشاره به چپاولهای نجومی بیت المال توسط صاحبان مناصب ریز و درشت به بهانه مختلف از یکسو، و بحران عظیم استضعاف توده های وسیع مردم ناشی از فقر و اعتیاد و بیکاری و  کارتن خوابی قضیه  “فیش‌های حقوقی” غیرمتعارف میگوید: “آیا با این وضعیت رویمان می شود که بگوییم می‌خواهیم برای جاهای دیگر دنیا الگو شویم؟ این آمارها واقعیت دارد. دشمن این آمار را از خودمان می‌گیرد و علیه خودمان استفاده می‌کند. البته اینها [فقط] مربوط به این دوره نیست و متعلق به دوره‌های مختلف است.آیا می توانیم ادعا کنیم که قوه قضائیه ما به تمام معنا اسلامی است؟”

 

به گزارش سایت جماران، رئیس دفتر بازرسی رهبر ایران از نبود مسئولیت‌پذیری در کشور انتقاد کرده و خواهان روشن شدن این موضوع شده است که چرا جمهوری اسلامی ایران پس از ۳۷ سال در بسیاری از مسائل “سیر قهقرایی” داشته است. این در حالی است که مدام مقام‌های ارشد حکومت ایران،  جمهوری اسلامی ایران را به عنوان کشوری مستقل که در برابر قدرت‌های جهانی ایستاده، الگویی برای دیگر کشورهای منطقه و جهان معرفی می‌کنند.