پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » خمینی ستیزان، در بستر خمینی زدائی خود بازهم به هرزه نویسی وقیحانه روی آورده اند

خمینی ستیزان، در بستر خمینی زدائی خود بازهم به هرزه نویسی وقیحانه روی آورده اند

سایت تکفیری موسوم به فرقه نیوز وابسته به بیچاره های تکفیری فرقه”فرق و ادیانی” اطلاعات سپاه پاسداران – قرارگاه ثارالله-هر از چندگاه یکبار نهاد خمینی ستیزانه خود را آشکار میکنند و در خلال انجام برخی اعمال علنی به پیروی از سعید امامی -که از  دشمنان قسم خورده مکتب فقر و درویشی و طریقت تصوف و عرفان اسلامی بود- مباهات میورزند. بی توجه به آن که آیت الله سیدروح الله خمینی هرگونه توهین و اهانت به رئیس الفقراء آقای سلطانحسین تابنده گنابادی و خانواده و عموم متعلقان و پیروان ایشان را در چهارگوشه ایران حرام شرعی و جرم قانونی و مستوجب اشد مجازات دانسته بود.

khomeni_amyoniti_1360

خمینی ستیزان تکفیری “فرقه تکفیری فرق و ادیانی” در سایت کذائی فرقه نیوز با گستاخی تمام اباطیل زیر را انتشار داده اند.

ferghetabandeh23

این مطالب بقدری سخیف است که جایی برای جوابگویی ندارد. از جهت ثبت در سینه آرشیو تاریخ دشمنی تکفیریهای بدتر از داعشی “فرقه بیچاره فرق و ادیان” نقل میشود:

ferghetabandeh231

فروش میراث خانواده
به روز شده در:
۱۵:۱۰ – ۱۳۹۵ یکشنبه ۳۰ خرداد
ساختمان برجای مانده از رضا علیشاه (حسین تابنده – قطب سابق فرقه گنابادی) در خیابان شهید ناطق نوری (خیابان زمرد) تهران،برای دراویش این فرقه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

به گزارش فرقه نیوز ؛

اما در جلسه هجدهم اردیبهشت امسال در اقدامی عجیب، آقای دکتر تابنده جلسات روز شنبه این بنای خاطره انگیز را تعطیل اعلام نمود!!

اما چرا جلسات روز شنبه تعطیل شد؟

برای دریافت صحیح از علت و چرایی این موضوع به دو مطلب  باید پرداخته شود.

مطلب اول:

آقای رضا تابنده ، فرزند حسین تابنده( این درحالی است که همه میدانند که آقای دکتررضاتابنده فرزند مرحوم آقای سلطانحسین تابنده نیست، نوه ایشان است!!)  که در خارج کشور به سر می برد و رابطه خوبی هم با عموی خویش آقای دکتر تابنده ندارد! خواستار فروش ملک پدری خویش گردیده است.

مطلب دوم:

این اقدام مورد رضایت آقای دکتر تابنده قرار گرفته و ایشان نیز با روی باز از این تصمیم استقبال کرده است، گویا ایشان خود نیز به دنبال این مطلب بوده اند.

اما واقعیت ماجرا:

آقای رضا تابنده که به نام تحصیل در خارج کشور، عیش و خوش گذرانی را بر حضور در کنار دراویش ترجیح داده، هیچ گاه روی خوشی از عموی خویش (قطب فعلی فرقه) ندیده است. البته برداشت ایشان از این برخورد سرد، حسادت نسبت به پدر خویش است. به زعم ایشان قطب فعلی از سواد فقهی و معنوی برای هدایت دراویش برخوردار نمی باشد و دراویش نیز بر این مطلب واقفند و این خود باعث حسادت ایشان نسبت به برادر فقید و حتی فرزندان ایشان گردیده است. در نظر آقای رضا تابنده، قطب فعلی حتی از نظر سلوک فردی نیز با توجه به همکاری ایشان با عناصر ملی- مذهبی و جهت گیری های سیاسی اخیر و حمایت از عناصر فتنه و ضد انقلاب در اثر پذیرش مشاوره حلقه مجذوبان نور نه تنها قابل مقایسه با اقطاب پیشین نیست که حتی در تعارض و تقابل با سلوک اقطاب پیشین نیز می باشد.

به زعم آقای رضا تابنده، علت بایکوت خبری ایشان از طرف فرقه گنابادی و بخصوص سایت مجذوبان نور نیز حسادت آقای نور علی تابنده به پدر وی می باشد که برای به فراموشی کشاندن نام رضا علیشاه، تصمیم بر حذف یاد و آثار و فرزندان او از خاطر دراویش گرفته شده است. (ایشان از بایکوت همایش ایشان در انگلیس توسط فرقه و بخصوص سایت مجذوبان بسیار گله مندند)

ناگفته پیداست که از نظر مالی با درآمدهای هنگفت از راه سرکیسه کردن دراویش بیچاره، نه آقای رضا تابنده نیاز به فروش این ساختمان را دارد و نه نورعلی تابنده از خرید این ساختمان عاجز است و شنیده ها حاکی از آن است که برخی از دراویش حاضر شده اند این ساختمان را خریداری نمایند تا همچنان خاطرات گذشته حفظ شود که با مخالفت آقای نور علی تابنده مواجه شده اند.

نکته قابل تامل در این میان ارزش این ساختمان برای دارویش است که برای آن قداستی خاص قائلند و جالب تر عدم اهمیت میراث خانواده برای رضا و نورعلی تابنده است که یکی بخاطر انتقام و دیگری بخاطر حسادت چوب حراج به این مکان مقدس در نظر دراویش زده اند و در این میان باز هم بیچاره دراویش.

 

با نگاهی به این خزعبلات موهوم، فقط باید گفت که خاک بر سر این بیچاره های شیطانپرست تکفیری که پای منقل تریاک مینشینند و  اوهام پوچ را خیالپردازی میکنند و درسایتهای تکفیری فرقهء “فِرَق وادیانی” خودشان میگنجانند تا بهره ای از بیت المال غارت شده به عنوان مزد و جیره ماهیانه دریافت نمایند.